Prinsessekake oppskrift!! *hjeeelp*

Leno

Gift med forumet
Min kjære har bursdag i morgen, og vi skal feire/ha besøk på søndag. Og da tenkte jeg som så, at jeg skulle dra igang med mine bakekunnskaper..
MEN, så oppdager jeg nå at jeg ikke har så mange..hehe.. [8D][:D]

Så da lurer jeg på om det er noen her inne som har en god oppskrift på Prinsessekake (hva bruker dere som fyll) Elsker den kaken, og vil prøve å lage den!
Noen som forresten vet om man får fatt i jordbær (helt ikke frossne) noen plasser nå?? [&:]

Håper dere har noen gode tips, så jeg kan brife litt til svigermor...hehehe..[:D][:D][:D][:D]

Godt vi er flere Annika..hehe.. Jeg skal prøve meg for ørtende gang, må da sitte en gang..hoho.
Men takk for jordbærtipset!!! Supert! [:D][:D]

har ikke oppskrift så kan ikke bidra på den fronten..Men har sett jordbær på rema og meny her i byen hvertfall..
lykke til med baking av kake..[:)][:)]

ORIGINAL: Skrållan

Hahahaha, jeg trodde du tenkte på sånn kake formet som en prinsesse jeg! [8D][:D] noe sånn liksom:

Men så lurte jeg på hvorfor du skulle lage en sånn kake til gubben din! [8D] tenkte å foreslå at du heller skulle lage en puppekake istedet! [8D]

Men du snakker vel om en type kake som heter prinsessekake? [:)] ...der ser du bakekunnskapene mine! [8D][:D][:D]

Hahahaha, Skrållan!!!
[:D][:D] Nå ler jeg godt her!! Og gubbens syns det så myyyye bedre ut med den nederste kaka!! [:D][:D][:D][:D]
Men jeg kan garantere både han og dere og den hadde ikke sett sånn ut om jeg skulle bakt den nei... Hadde nok blitt en skuff ja!! [:)]

Jeg har nettopp funnet ut og smakt denne kaken jeg snakker om, og navnet skal være "prinsessekake" har jeg fått med meg (måtte sjekke på google - bilder)
Og den er snadder god for sånne som meg som ikke er så glad i kaker! En bollekake med masse vaniljekrem og melis!! *nam*

ORIGINAL: AnjaAnja

Sjekk www.detsoteliv.no, søk på prinsessekake[:D][:D]

Der ja...supert!! Fant en oppskrift som til og med jeg forsto der!! Tusen takk!!! [:D][:D]

Back
Topp