Prinsesse/ rosa kaker

Camillas

Elsker forumet
Noen som har noen bilder å vise meg?
Trenger tips til Prinsessa mi sin bursdag til helgen :o)

Evt en fin ostekake ???

Kakehjelp dytt...

Dette har mi bestilt til sin 5årsdag.Godt det er lenge til,så får eg øve meg

Denne skal vi lage til helgen.
Finner masse på :
www.freiahjemmekonditori.no

Wow så mye fint [:)]

Tar gjerne i mot flere tips også [:)]

Fant ikke slottet på freias hjemmeside jeg...
Hvor finner jeg den, under hvilken kategori?

http://www.freiahjemmekonditori.no/freiahjemmekonditori/page?siteid=freiahjemmekonditori-prd&locale=nono1&PagecRef=573

DEr fant jeg den [:D]

ORIGINAL: *Go`Jenta*

[8D][:D] snuppa si kake til2 års dagen [:D]

Wow!!! Skikkelig imponert! Du som har laget den?

ORIGINAL: mhm84

http://cacas.com

Fant ikke noe der, men cacas.no [:D] takk for tipset, hadde glemt den siden [:)]

På min 7-årsdag putta mamma ei barbiedukke i midten av ei bløtkake og la rosa marsipan utenpå kaka så det så ut som barbien min hadde på seg verdens nydeligste ballkjole! Ta ei høy form (ser den klart for meg i hodet, men aner ikke hva den heter) og legg marsipanen med kjolebølger.

Herlighet jeg er dårlig til å forklare[8|]

Edit: se gjennom tråden før  man svarer kanskje[8D]

ORIGINAL: ceci85

På min 7-årsdag putta mamma ei barbiedukke i midten av ei bløtkake og la rosa marsipan utenpå kaka så det så ut som barbien min hadde på seg verdens nydeligste ballkjole! Ta ei høy form (ser den klart for meg i hodet, men aner ikke hva den heter) og legg marsipanen med kjolebølger.

He he godt forsøk på å hjelpe da, pleier ikke alltid å lese gjennom jeg heller. Skal faktisk prøve noe sånt en gang, men skal vente til ca 3 års dagen tror jeg, da skjønner ho bittelitt mer av det selv også [:)]

ORIGINAL: Camillas

He he godt forsøk på å hjelpe da, pleier ikke alltid å lese gjennom jeg heller. Skal faktisk prøve noe sånt en gang, men skal vente til ca 3 års dagen tror jeg, da skjønner ho bittelitt mer av det selv også [:)]

Høres ikke dumt ut, nei [:)]
Om du skal ha barn på besøk i bursdagen hennes, så selger i alle fall Meny kjempestilige Ole Brumm og prinsesse muffins! Ellers har Toro noen med klovnedekor på også[:)]

ORIGINAL: Camillas

Høres ikke dumt ut, nei [:)]
Om du skal ha barn på besøk i bursdagen hennes, så selger i alle fall Meny kjempestilige Ole Brumm og prinsesse muffins! Ellers har Toro noen med klovnedekor på også[:)]

Skal lage muffins, har kjøpt masse fin pynt i Sverige, Ole Brumm blandt annet [:)]

Back
Topp