Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: villanella
Her er en link http://www.festkaker.no/bilder?func=viewcategory&catid=6 mange fine jente kaker[:)]
ORIGINAL: mhm84
http://cacas.com
ORIGINAL: ceci85
På min 7-årsdag putta mamma ei barbiedukke i midten av ei bløtkake og la rosa marsipan utenpå kaka så det så ut som barbien min hadde på seg verdens nydeligste ballkjole! Ta ei høy form (ser den klart for meg i hodet, men aner ikke hva den heter) og legg marsipanen med kjolebølger.
Herlighet jeg er dårlig til å forklare[8|]
Edit: se gjennom tråden før man svarer kanskje[8D]
ORIGINAL: Camillas
På min 7-årsdag putta mamma ei barbiedukke i midten av ei bløtkake og la rosa marsipan utenpå kaka så det så ut som barbien min hadde på seg verdens nydeligste ballkjole! Ta ei høy form (ser den klart for meg i hodet, men aner ikke hva den heter) og legg marsipanen med kjolebølger.
He he godt forsøk på å hjelpe da, pleier ikke alltid å lese gjennom jeg heller. Skal faktisk prøve noe sånt en gang, men skal vente til ca 3 års dagen tror jeg, da skjønner ho bittelitt mer av det selv også [:)]
ORIGINAL: Camillas
He he godt forsøk på å hjelpe da, pleier ikke alltid å lese gjennom jeg heller. Skal faktisk prøve noe sånt en gang, men skal vente til ca 3 års dagen tror jeg, da skjønner ho bittelitt mer av det selv også [:)]
Høres ikke dumt ut, nei [:)]
Om du skal ha barn på besøk i bursdagen hennes, så selger i alle fall Meny kjempestilige Ole Brumm og prinsesse muffins! Ellers har Toro noen med klovnedekor på også[:)]