PRINSESSE BUTIKK...HJELP MEG

lill_mamma

Flørter med forumet
Nei nå fekk han sannelig sansen nok... hahahaaa jeg er helt gal og kjøper allerede små rosa dolce sko t jenta mi,armani smokk og truse bleier. Hehe noen som lider av samme galskap.Hva gjør dere når dere ser små rosa lær hansker,Til pynt selvfølgelig. ikke godt for jenta våres å gå m dem. Men sååååååååååååååå mega søte... Sambo er like rød hver gang jeg kommer fra shopping.

ORIGINAL: Blue_Angel

wow hvor har du funnet dolce gabbana sko til berta?

oh, d&g til lillesnuppa faktisk! det er mer enn jeg spanderer på meg selv. max et par solbriller liksom.hehe. mye må man gi for sånt??

Det vil jeg også vite!!!

hvor har du kjøpr dolce sko til tulla?[:D][:D][:D][:D][:D]

mente disse da

Har du sett så søttt da[:D]

neeeeeeeeeei... f¤¤¤ dere sku hjelpe meg jenter. hahah[:D]kvinnfolk.[:D]eg ler meg ihjel.dere får kjøpt dem på baby butikken som ligger rett øve tvedtsenteret i stavanger. bitte bitte bitte knøtte dolce sko t prinsessa deres. woooooooow de e sjønne de

[link=http://www.childrensalon.co.uk/product_info.php?products_id=5276][/link] se nå stratos??? ka du fekk meg t å finne. oooofff.(gjemmer skjermen for sambo nå)

åååå  herreguuuddd sååå søteeeeeeeee tingg....er det mulig å bestille til norge oxo[;)]?
jeg er også super gal når jeg er ute på shopping.handler dyre klær å sånt[8D].før var det slik at jeg bare handlet ting å tang til meg selv men nå er det slik at jeg bare tenker på bebissen når jeg er ute og handler.har glemt meg selv ut[:D][:D][:D]

Linken funker ikke!

ORIGINAL: lill_mamma

[link=http://www.childrensalon.co.uk/product_info.php?products_id=5276][/link] se nå stratos??? ka du fekk meg t å finne. oooofff.(gjemmer skjermen for sambo nå)

hahaaa... eg e kje så flinke m data strtos-ett under jeg fikk t å bli medlem og slikt.klarer heller ikkje sette opp sånn baby stickers el noe[:(]

Si fra hvis du vil at jeg skal hjelpe deg med ticeten.
Er en stund siden jeg gjorde det men tror jeg husker det enda[;)]

trykk på min gravid ticker.
Den første.
Så kommer du inn på siden.
Der kan du velge hva du har lyst på...

Og når det er gjort så får du en del koder.
Ta den koden som det står url på og kopier den inn på
min profil (står helt øverst på denne siden) og lim den inn
på min signatur.

Trykk så oppdater...

Så er du ferdig!!

Back
Topp