Prinsessa vår kom

3. gangen gjelder det

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Den 18.04.15 i rakettfart. Reiste inn og var på sykehuset 03.10 hadde regelmessige rier, men i følge hun som tok i mot oss mente hun de ikke var særlig effektive. Hadde 3 cm åpning, men fremdeles en god kant så måtte modnes mer mente hun. "Heldigvis" hadde undertrykket mitt blitt for høyt så de valgte å gi oss et rom for å sjekke dette i på ny om et par timer. Lå der å jobba meg gjennom riene syntes de ble vondere, men tenkte det bare var innbilning. Så plutselig når eg var på do kjennte at eg måtte presse. Mannen lurte på om han skulle ringe på de " nei, vent litt" seie eg to rier til med presse trang. Ok du må ringe. La meg i senga jordmor og en barnepleier kom. Måtte ut av senga for den måtte gjøres klar til fødsel å eg måtte få av meg klærne mine. Spurte om epidural svaret eg fikk då var " det er forsent hun kommer nå". La meg i senga å d var bare å presse med en gang. Vannet tok de 05.07 ( hadde vel da hatt 4 rier som eg følte eg måtte presse på) og 05.10 var Cecilia ute. 3745g og 49 cm. Vedens nydligste.
I etter tid har jeg måtte fortelle hvordan denne fødsele gikk for eg for de rakk ikke skrive noe... Hehe
Både meg å mannen ble nok litt lettere sjokka når d hikk så fort så det gjorde.
Stor koser oss her hjemme hun er så snill å grei. Sover godt om nettene å spiser godt. Å storesøster e så stolt og utrolig flink med henne.
Legger ved bilde fra hun var helt ny og et tatt i går (1 mnd+1)
ImageUploadedByBV Forum1432102673.770178.jpgImageUploadedByBV Forum1432102688.043278.jpg

Gratulerer så masse:)

Så nydelig :D

Tusen takk ❤️❤️

Back
Topp