Gratulere 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk veldig rolig for seg. Møtte opp kvart over 7,fikk rom,så fikk jeg satt kateter og gjort klart til operasjon. Ble trilla ned til operasjon salen kvart på ni. Der ble det satt spinalbedøvelse,så fikk mannen komme inn. Jeg kjente absolutt ingenting,plutselig var hun ute! De stelte henne litt så fikk jeg ha henne på brystet til de var ferdige med å sy. Så lå jeg på recovery i ca to timer før jeg fikk komme opp på barsel. Der satt mannen og prinsessa og venta på megFortell oss om fødselen når du får tid og overskudd!![]()
Det gikk veldig rolig for seg. Møtte opp kvart over 7,fikk rom,så fikk jeg satt kateter og gjort klart til operasjon. Ble trilla ned til operasjon salen kvart på ni. Der ble det satt spinalbedøvelse,så fikk mannen komme inn. Jeg kjente absolutt ingenting,plutselig var hun ute! De stelte henne litt så fikk jeg ha henne på brystet til de var ferdige med å sy. Så lå jeg på recovery i ca to timer før jeg fikk komme opp på barsel. Der satt mannen og prinsessa og venta på megMåtte bli sengeliggende resten av dagen,fikk litt opp og gå på kvelden. Nå er smertene mye bedre og vi koser oss med søvnløse netter
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
JaVar det planlagt KS?