Prinsessa har komt <3

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Hurra :) gratulere så masse :)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

gratulerer så kjempemasse. :-)

Gratulerer så mye! Fotfeilstilling vet jeg mye om, bra de oppdager det tidlig :) å du ser smashing ut!

Gratulerer så mye! Fotfeilstilling vet jeg mye om, bra de oppdager det tidlig :) å du ser smashing ut!
Får jo ikke vite noe så lenge det er helg og ingen ortoped :-/ idag såg det mye bedre ut, men legen mente hoftebeina var litt løse!? Vil du fortelle litt det du vet?:)

Gratulerer!

Etter vannet ble tatt 20.00 gikk det unna! fra 4 cm til 10 cm kl 21.25. Begynte presse kl 21.30 og 21.42 lå hun på brystet mitt <3 høyre fot var feilstillet etter slik hun har ligget i magen, så måtte opp på 3D med pappan! Nå har jeg dusja, og venter på å bli hentet så jeg kan få vite vekt, lengde osv. Hun drakk godt fra begge bryster før de tok henne med! Stolt mamma og pappa <3 Vis vedlegget 24593
Gratulerer kjempe masse. Utrolig nydelig bilde. Kan jeg spørre om vekstestimeringen faktisk stemte med det jenta du faktisk veide når hun ble født?

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Gratulerer kjempe masse. Utrolig nydelig bilde. Kan jeg spørre om vekstestimeringen faktisk stemte med det jenta du faktisk veide når hun ble født?

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app
Takk :) stemte absolutt ikke :-) hun var hele 3115g, 2980 idag.

Så fine dere er! Gratulerer såå mye!! :-D kos dere masse!

<3 Lille Emily kom 19.07.13 <3

Back
Topp