prinsen min

Åhhhhh...halledussen korr skjønn an va!!!
Gratulere kjempemasse med prinsen!!

Gratulerer så mye med den nydelige prinsen! Godt å høre at fødselen gikk bra og raskt [;)] Kan jeg spørre om han har fått navn?

Og fyi - nå raaaasler eggstokkene mine som bare juling [8|] Blir ikke litt sjalu i det hele tatt.

Nyt tiden og kos dere alle sammen [:D]

wow=)) litt av en fart han kom i du[8D]
og sååå nyyydelig han er da[:)][:)][:)]

kos dere masse nå og nyt tiden med prinsen og prinsessa di, regner med hun er ei stolt storesøster selv hun bare er 1 år[8D]
gla på dine vegne jeg[:)][:)][:)] nå har du jo fått en av hver din heldiggris[:D]

Gratulerer så masse med en liten skjønn gutt [:D]

*LittMisunnelig*

Gratulerer så utrolig masse!![:D] Han var jo helskjønn.. smelter helt jeg nå..

Gratulere sååå masse!!!
Nydelig han er

ORIGINAL: gullungene

ååå å nydelig gutt :) gratulerer så mye :)

ORIGINAL: *SusieQ*

Gratulerer med den nydelige prinsen, kos dere masse og nyt babytiden [:)]

Så nyydelig 

Så nydelig

tusen takk alle sammen [:)] ja dette var drømme fødsel [:)] no har han blitt 8 dager og han e kjmepe snill[:)] vi har funnet navn på lille bror og det ble Aron [:)]

ORIGINAL: molla*

tusen takk alle sammen [:)] ja dette var drømme fødsel [:)] no har han blitt 8 dager og han e kjmepe snill[:)] vi har funnet navn på lille bror og det ble Aron [:)]

Så fint navn! [:D][:D]

ORIGINAL: Charlotte1989

Gud så nydelig [:D][:D][:D][:D][:D] ( blir helt babysyk ) Gratulerer så masse igjen, håper dere får en helt super babytid[:D][:D][:D] 
Godt at fødselen ikke ble så lang...[:)]

HIPP, HIPP HURRAAA FOR EN NY BABY-MOLLA[;)][:D][:D][:D]

Gratulerer med nydelige lille Aron, rett og slett vakker [:)][:)][:)][:)][:)] Så deilig med kjapp fødsel da, ble det til termin? Åååå, kjenner det rasler i eggstokkene ja... Gratulerer igjen [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Charlotte1989

Gud så nydelig [:D][:D][:D][:D][:D] ( blir helt babysyk ) Gratulerer så masse igjen, håper dere får en helt super babytid[:D][:D][:D] 
Godt at fødselen ikke ble så lang...[:)]

Gratulerer så mykje!! Nyyyydelig navn og Nyyyyyydelig gutt [:D][:D][:D]

Back
Topp