prinsen min

molla*

Glad i forumet

klem i fra stolt mamma :)[:)][:)] ble født klokka 07 om morgen , torsdag 26, august, 3414 og 49 cm

våknet opp kvart på 6 med ei rie , gikk på do å gikk å la me igjen , så kom det ei ny ei etter 8 min ,7 min og 6 min , da fikk vi fart i oss og rett inn på sykehuset, da vi kom fra var det 2 eller 1 min mellom riene ,

klokka var da 0615 når vi  va framme på sykehuset, hadde full åpning så da va det å bare sette i gang, klokka 7 va han ute [:D][:D] deilig . og slippe 30 tima som e brukte i fjor det va i alle fall godt [:)]

Gud så nydelig [:D][:D][:D][:D][:D] ( blir helt babysyk ) Gratulerer så masse igjen, håper dere får en helt super babytid[:D][:D][:D] 
Godt at fødselen ikke ble så lang...[:)]

Nommen, herregud... Noe så nyyydelig
Nok en gang gratulerer så mye

Ble ikke noe babysyk nå sjø[&:] Boble boble[:-]

Han er USEDVANLIG vakker, molla!!! GRATULERER så mye igjen!!! Herlighet for en kjapp fødsel da- er det mulig?????? Kos dere masse, masse i tiden fremover!!!![:)]

Ååå, så FIN han er!![:D][:D] Og for en drømmefødsel![:)]

Kos deg masse framover med de små gullene dine![:)]

Åååå så søt og nydelig liten pittebaby! <3

Snakk om rask fødsel da! [:o][:D]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Så herlig han er[:)][:)] *Smelt*
Å den fødselen gikk unna gitt[:)]

Gratulerer med lille vakre prinsen :D Har sagt det før og sier det igjen , han er perfekt :D [:)]

Gratulerer så mye Med den skjønne prinsen!! Nydelig var han![:D] 
Og for en rakett-fart han kom i da[8D] Travel gutt det der, akkurat som min. Og det er han enda[;)] 
Kos dere, og nyt tiden[:)]

Gratulerer så mye[:)] ble ikke akkurat mindre babysyk nå nei.. [;)]

ORIGINAL: Tanntrollet09

signerer! Nååå, vil ha baby![;)][:)]

Gratulerer så mye med den lille herlige gutten[:)]Og jammen gikk fødselen fort om du brukte 30 timer sist.Håper min blir rask også.For nå vil jeg møte gutten min jeg og.Kose dere masse[:D]

Gratulerer masssssse med en liten prins.. Nydelig han er[:D]

Gratulerer så mye med den nyydelige prinsen!!
Hadde det virkelig travelt han ja [:)]

Gratulerer så mye med en kjempeherlig prins! Tenk at en fødsel faktisk kan gå så raskt av og til[:)]

For en skjønn liten gutt!
Gratulerer så mye![:)]

Gratulerer så masse. Høres ut som en drømmefødsel....Kos dere masse denne første tiden sammen.

Gratulerer så masse med den vakre gutten! [:D][:D]

Back
Topp