Princess

x1xCatrine2

Gift med forumet
Det er barnas dager på princess. Masse fint på tilbud. Kjøpte selv noen håndduker, jerseylaken og helseteppe til halv pris i dag![:)] Må nok en tur tilbake igjen når svigermor kommer til helgen!

Kjekt å vite[:)] Mangler noe småtteri til prinsen min, så da blir det både princess og cubus i morgen på meg[:)]

Har vært der en tur i dag og shoppa litt småtteri! [:D] Kjekt med slike tilbud! [:D]

Fikk handla litt der i dag jeg også! Blir så glad av salg og tilbud!![:)][:D]

Jeg var så smart at jeg handlet alt jeg trengte på Princess for 3 uker siden ....og da var det ikke tilbud [&:]

ORIGINAL: Tussi75

Jeg var så smart at jeg handlet alt jeg trengte på Princess for 3 uker siden ....og da var det ikke tilbud [&:]

Har handla endel der jeg også.. kjipt når jeg da fikk reklame i posten igår om at det jeg hadde kjøpt var på halv pris...[8|]
Jaja..-blir vel en liten tur allikevel[;)]

Jeg var der en tur i går og kjøpte dyne og helseteppe til kr 132,50 tilsammen [:)] 

Da var jeg fornøyd [;)]

Det ser ut som om litt tålmodighet er det som lønner seg ja [:)]

Ja det er de,jeg kjøpte vogndyne der til bare 83 kr!Det er billig![:D]

ORIGINAL: lillea

er det tilbud på dyner også?????

Så ingen dyner jeg nei, men mulig det fins. Kikka ikke så nærme! Skal nedover igjen i morgen!

Jeg skal dit nå! [:)]
Bare kjøre kjæresten på pokerlag først!
Så er det Princess og IKEA på meg... Hurra!  

signerer [8D]
ORIGINAL: Tussi75

Vært å handla en del der i går jeg å!!! Kjempekjekt... Snakka litt med hu som jobba der og det hadde vært MAAAANGE med mage der så hun trodde det var litt babyboom

Har tenkt meg dit etterpå å kjøpe litt av hvert jeg. mye fint og billig[:D]

har også vært på princess i dag. fikk mye for pengene. kjekt med slike tilbud, når pengene bare flyger ut for tiden[:)].

Back
Topp