Princess-shopping..!

Pijah

Forumet er livet
Skal legge ut bilder etterhvert, men må bare fortelle om alt det fiiine vi har fått kjøpt!

Kjøpte
*dyne til senga og vogna (både fiber og dun til vogna),
*pute (bare fordi det var gøy)
*tre helsetepper (2 hvite og 1 limegrønt)
*lakener (6 stk hvite, 3 til vogn og 3 til seng)
*krabbeteppe (leketeppe til å ha på gulvet)
*kluter

Alt dette til under 1000 kr, syns det var ganske bra utbytte.. Litt skuffa over at de ikke klarer å lage FINE nøytrale sengetøy, for vi får jo aldri kjøpt det på tilbud når vi ikke vet kjønn på forhånd. Hehe.. [:)]
Men, alt i alt fornøyd med dagen. Imorgen blir det en tur på opphørssalg i byen, og på lagersalg et par andre steder.. Hihi..

Hehe, hørtes ut som meg det! Jeg var borte på princess i sta.
Kjøpte:
*4 laken til seng. 2blå og 2hvite (vet kjønnet vi da)
*Dyne til seng og en mindre til vogn. De med andedun.
*2 helse tepper, hvitt og blått.
*Sengekant til sprinkelseng.
*kluter
*Håndklær

Er jo såååå gøy å shoppe litt[;)]

eg skal i morgo med mamma.. så betaler vel ikkje noe

Jah, vi kjøpte jo sengekanten og selvfølgelig!! [:D]

Dyna til vogna kjøpte vi også i dun til bruk om vinteren, og fiber til sommeren.. [:)]

Ok, jeg kjøpte ikke fiber jeg. For jeg leste inne på en side at midd og "dritt" triver mye bedre i fiber og andre syntetiske dyner. Er det bare bullshit?!
Jeg kjøpte også ei lita pute:) Herreguuud så søt!! Den minste selvfølgelig!
Jeg er enig i at de har dårlig utvalg i sengtøy for folk som velger å ikke vite kjønnet.
Men jeg var faktisk på sparkjøp en dag... og der hadde de faktisk litt mer nøytralt. Hvitt f.eks.
Og der er det jo veldig billig også da!

Har dere kjøpt vogn?

hvitt grønt gult... ja er helt sykt at det ikkje kan være litt meir nøytralt for oss som ikkje veit... blir litt oppgitt rett og slett....
hehe

har kjøpt vogn ja.. men kjøpt brukt....

*tusler på sparkjøp imorgen*

Har ikke hørt noe om at midd og sånn trives bedre i fiber, men jeg tenkte at siden de er så billige, er det greit å kjøpe det, og så heller bytte ut innimellom.. Og fiber kan vaskes på 60 grader i hvert fall, så da prøver vi det. [:)]

Vi har kjøpt vogn ja, en svart en fra Bebe Confort. High Trek heter den, de har den på Baby Kos. Kan se på den på www.bebeconfort.com.
Er veldig fornøyd med det kjøpet altså. [:)]

Ååååh, sånn jeg har lyst på!! De er jo super enkle å slå sammen, og ikke minst manøvrere[:)]
Hvor mye betalte dere for den? Spørs nok om vi ikke ender opp med en sånn vi også!

ORIGINAL: Katti_mh

Ååååh, sånn jeg har lyst på!! De er jo super enkle å slå sammen, og ikke minst manøvrere[:)]
Hvor mye betalte dere for den? Spørs nok om vi ikke ender opp med en sånn vi også!

Vi kjøpte en del ting samtidig, så vi har fått en del rabatt, men jeg vil tro at dere da evt får rabatter også, etter hvor mye dere handler for..

High Trek betalte vi vel 5700 for. Så kjøpte vi Windoo Bag til 3000, Loola trille til 3600 og bilsetet til 2000. Alle delene kan jo brukes om hverandre, så bilsetet kan klikkes på begge understellene.. SYns vi fikk masse for pengene, er strålende fornøyd!

Og den er superenkel å slå sammen, den blir bitteliten når du klapper den ned. Og vi prøvde den i bilen, og den funka sååå bra! Og vi har liiiiiten bil altså..

Ja, var det jeg også trodde. Så jeg kjøpte bare dun dyner. Det blir vel ikke akkurat for varmt selvom han kommer i august! 

ORIGINAL: ventejente

FP[:D]: den vognen, er den stor bag på? altså kan babyen ligge mange mnd i den?

Njah... De i butikken sier at bagen kan brukes opp til ca 9 mndr, men jeg syns den ser litt i minste laget ut til det.. Vi har kjøpt den bagen mye fordi den er godkjent for bruk i bil, og vi kjører en del. Kommer nok til å bruke den til baby er 5-6 mndr, og så gå over til sportsdelen.. Den er det god plass i nemlig, og den kan også legges helt tilbake slik at det ikke blir stress for ryggen til baby..

Jepp, det gjør den. High Trek kan omtrent demonteres, bare ved å trykke på noen knapper, så den får du nesten flatpakket inn i bilen. Loola trillen blir en meter lang, firkanta når du skal ha den inn i bilen. Smart. Må stikke på baby kos i kalfarveien og ta en titt, de har loola på tilbud nå.

Både High Trek og Loola passer utmerket til skog og mark, og til alle de håpløse brosteinene i Bergen sentrum. Hihi..

Jeg har ikke hørt noe om at bagen ikke må være for liten, men det er klart, det kommer jo an på hvor lenge du har tenkt å bruke bagen da.. Vi kommer sikkert ikke til å bruke den så innmari lenge, fordi vi har sportsdelen. Kjøper en god pose til den etterhvert, så holder den lenge!

men du.. Hvor kald er vinteren i Bergen? Det er ikke sååå mange minusgrader her om vinteren, og hvis du har en sportsdel som det er god plass i, legger lammeskinn i bunnen OG bruker enten en Voksi eller en lammeskinnspose oppi, så klarer du deg lenge..! Tror du ikke ungen vil like å ha mulighet til å sitte litt mer oppreist i vogna når du kommer til februar/mars da? Eller ihvertfall bli heist litt opp slik at de ser mer av verden?

Jah, ta deg en tur i snobbestrøket, butikken der ser helt guffen ut, og den lukter, men de er veldig hyggelige, og hjelper masse!

Tror tilbudsprisen på en del av de utgående loola'ene er 2600 og da får du med regntrekk i prisen.. Ellers må du kjøpe det utenom..

ORIGINAL: ventejente

uff, så loolaen nå.. de kjipe hjulene! men koster den high treken nesten 9000? [&:] vet du om andre forhandlere har den? såg ganske kjekk ut.. (herme, herme)[8D]

Det blir vel nesten 9000 ja, med både bag og sportsdelen.. Men du må gjerne herme...! Jeg syns vogna er kjempefin, og superpraktisk å få inn i bilen. Jeg ville egentlig ha Emmaljunga vogn, men det slo jeg fra meg når jeg så hvor enkel denne var å få inn..

Hjulene på Loola er litt kjipe til å bruke til skikkelig vogn ja, vi har kjøpt den som trille til seinere, og for å ha med oss når vi er ute og reiser. Bruke den mest til å sette bilsetet i når vi er her i Bergen, superenkelt til korte turer. Ingenting å bruke på langturer..

Er ingen andre forhandlere som har den nei, tror babykos har import og enerett på den..

Hehe.. Det er saken her og.. Vi vil ikke kjøpe stasjonsvogn enda, for det koster for mye penger... Billigere å kjøpe en vogn til 9000 enn å måtte kjøpe ny bil til 300000.. Hihi..

Men på High Treken, så kan du klappe sammen hele undersetellet med å trykke inn to knapper. Så kan alle tre hjulene tas av, med to knapper. Det er KJEMPEENKELT! Jeg klarer liksom ikke beskrive godt hvor enkelt det er, men vi fikk i hvert fall plass til alt i bagasjen på vår bil (ikke bagen da, men den bruker vi jo gjerne inni bilen) og der er det ikke god plass. Når vi hadde putta inn understellet, så hadde vi fortsatt plass til masse annet.. [:)]

Jeg kjøpte kun 2 helse tepper et i hvit og et grønt og et par strekk laken. Venter med å kjøpe dyne kan ikke kjøpe dun for jeg er alergiske mot det så risikere ikke kjøpe det til min unge (hele fam har den allergien).

Da må du jo ha fiber-dyner.. Har en venninne som er allergisk, hun kan ikke ha det i hus en gang...

Det var jo fiber på tilbud på princess også.. Er mye utsolgt rundt omkring ettersom jeg har skjønt, men de får visst nye forsyninger neste uke.

Ja den butikken jeg var på hadde ikke så mye igjen da jeg var der. Får se om jeg får tak i en annen butikk en annen dag.

Det opplevde jeg her om dagen og når jeg skulle shoppe. Kanskje det er mange som får gutter for tiden. Var både på jysk, hansen og dysvik og princess.. Mye rosa, men ikke blått

Det er nesten ikke noe igjen på noen princess i hele Bergen, men de får nye forsyninger på mandag.. Men jeg tror vi har fått kjøpt det meste, har vært på runde idag og. [:)]

Back
Topp