Primolut etter MA og medisinsk abort

Løvepote

Flørter med forumet
Hei alle:)

Nå er vi desverre tilbake her i "vi som prøver" - gruppa, da det i uke 14 ble oppdaget en MA hvor fosteret døde iløpet av uke 13 en gang.. Det tar tid å komme over det, og vi glemmer det aldri.. Går uansett ikke inn på det her og nå.

Men, nå har det seg sånn at vi skal på et nytt forsøk når klinikken åpner etter ferien, og da lurte jeg på om noen har erfaring med å bruke primolut etter medisinsk abort for å forskyve mensen (som jeg forøvrig ikke vet NÅR vil komme)?
Jeg vet ikke når mensen kommer til å melde sin ankomst, så jeg skal time det sånn at jeg begynner på primolut og får blødning rett før klinikken åpner igjen, så ikke det kræsjer med mens og feriestengt osv..

:anyone

(PS: Klinikken har godkjent å bruke primolut til dette, så trenger ingen kommentarer om akkurat det).
 
Jeg brukte ikke primolut, men ift MA og medisinsk/kirurgisk abort er det faktisk forskjell fra klinikk til klinikk. Noen mener man må vente en mnd lenger ved kirurgisk f.eks mens andre mener det er det samme uansett.
Jeg fikk ihvertfall beskjed om at jeg skulle ha en vanlig mens også var det godt nok å starte opp.
Så hvis du bruker primolut tror jeg ikke det har noe å si for dem NÅR :p
 
Så utrolig leit å høre. Har vært der selv:( MA i uke 14, fosteret døde i løpet av uke 12. Det er beintøft:sad010

Hvor lenge er det snakk om da? For Primolut skal vel kun tas i 10 dager.
 
Jeg brukte ikke primolut, men ift MA og medisinsk/kirurgisk abort er det faktisk forskjell fra klinikk til klinikk. Noen mener man må vente en mnd lenger ved kirurgisk f.eks mens andre mener det er det samme uansett.
Jeg fikk ihvertfall beskjed om at jeg skulle ha en vanlig mens også var det godt nok å starte opp.
Så hvis du bruker primolut tror jeg ikke det har noe å si for dem NÅR :p

Ja det blir den mensen/"mensen" og så skal vi igang:)
Takk for svar!

Så utrolig leit å høre. Har vært der selv:( MA i uke 14, fosteret døde i løpet av uke 12. Det er beintøft:sad010

Hvor lenge er det snakk om da? For Primolut skal vel kun tas i 10 dager.


Huff.. Ja det er helt grusomt.. Er veldig nede for tiden, men samtidig veldig motivert for å oppfylle babydrømmen. Håper det går bra med deg <3
Ja tenkte å time det til at jeg bruker det 10 dager som avtalt med klinikken. Håper bare mensen kommer RASKT etter endt kur slik at vi får Innsett i vår egen ferie, det hadde passet veldig bra :)
 
Ja det blir den mensen/"mensen" og så skal vi igang:)
Takk for svar!




Huff.. Ja det er helt grusomt.. Er veldig nede for tiden, men samtidig veldig motivert for å oppfylle babydrømmen. Håper det går bra med deg <3
Ja tenkte å time det til at jeg bruker det 10 dager som avtalt med klinikken. Håper bare mensen kommer RASKT etter endt kur slik at vi får Innsett i vår egen ferie, det hadde passet veldig bra :)

Sånn ja, ingen erfaring med det selv men høres ut som en god plan!
Når det er sagt har jeg alltid fått blødning 3-4 dager etter endt kur, og det skal vel litt til for at det ikke kommer blødning tror jeg. Lykke til :happy:
 
Back
Topp