Prikking i beina!!

bellis

Forelsket i forumet
Er det noen andre her som sliter med skikkelig prikking i beina/føttene?? [&:]
Eller som evt. hva dette kommer av? Er det vann?
Noe helt sinnsykt ubehagelig er det hvertfall... [:'(]

Eg får det på kvelden, litt sånn rett før en kroppsdel sovner følelse...eg pleier bare å bevege meg, så gir det seg. Eg tror at det kommer av vann iallefall.

Jeg har også sånn prikking i beina av og til. For min del hjelper det å ligge med beina litt høyt en liten stund, så du kan jo prøve det [:)]

ORIGINAL: lille_pus

Eg får det på kvelden, litt sånn rett før en kroppsdel sovner følelse...eg pleier bare å bevege meg, så gir det seg. Eg tror at det kommer av vann iallefall.

Ja, akkurat som om en kroppsdel sovner, bortsett fra fra at den ikke gjør det.. Her er det sånn hele dagen [&o]
Det skal bli godt å bli kvitt alle disse plagene ja!

Hvis det føles som om beinet sovner og murrer kan det være press på isjas nerven. Da prikker det gjerne helt ned i lilletåa[:)]. Veldig vanelig nå på slutten. Eller det kan være vann. Eller bare slitne føtter[:D]

jeg har det både i føtter og hender...
beveger litt på meg, for å få sirkulasjonen skikkelig igang, så hjelper det litt.

jeg har fått beskjed om at det er vann vartfall.

Takk for mange fine svar!

Jeg har på følelsen av at det er vann, for syns fingrene mine begynner å se mistenksomt mye ut som pølsesnabber... [8D]
Isjas vet jeg hvertfall at det ikke er for det har jeg vært en del plaget med før graviditeten (og merkelig nok ikke i) [:)]

Back
Topp