Prikker på barn

• Trådstarter Trådstarter B
  • Opprettet Opprettet
Min hadde masse prikker andre steder da han hadde mhf.. spesielt rundt knærne og oppover lårene, men også rygg og mage. Men kom masse under føttene også etterhvert og han kunne nesten ikke gå på to dager :sorry:

I morges nå var prikkene veldig like som i går. Tror at hadde det vært vannkopper ville de nå begynt å vokse. Han er i fin form,litt dårlig matlyst og litt grinete, men er i barnehagen. De følger også med prikkene i tilfelle, men vi tror mest på mhf.

Spent på om det blir mer prikker etterhvert og evt hvor. Håper på et lett forløp for han da han nettopp har vært forkjølet også.

For min gutt tok det tre dager før prikkene begynte å vokse, og det er visst ikke uvanlig. Så det kan fremdeles være vannkopper, men håper virkelig dere slipper det så tett opptil fødsel.

For min gutt tok det tre dager før prikkene begynte å vokse, og det er visst ikke uvanlig. Så det kan fremdeles være vannkopper, men håper virkelig dere slipper det så tett opptil fødsel.
Det er det som er. Har sett vannkopper hos barn et par ganger,og hadde det selv. Mener det tok litt tid før det ble kopper av det. Nå tror jeg ikke det er det, og håper faktisk ikke at det skal være det akkurat nå.

Det er det som er. Har sett vannkopper hos barn et par ganger,og hadde det selv. Mener det tok litt tid før det ble kopper av det. Nå tror jeg ikke det er det, og håper faktisk ikke at det skal være det akkurat nå.

Høres mer ut som munn hånd og fotsyke hvertfall. Mkn hadde det i vinter, men bare noen få prikker på kroppen. Og hadde nok i munnen for han ville ikke spise så mye. Ble bedre i løpet av 3-4 dager :)

Høres mer ut som munn hånd og fotsyke hvertfall. Mkn hadde det i vinter, men bare noen få prikker på kroppen. Og hadde nok i munnen for han ville ikke spise så mye. Ble bedre i løpet av 3-4 dager :)
Han ville heldigvis spise litt mer i dag. I helga var det veldig dårlig, men nå så det ut å løsne litt. Jeg regner med der er den syken.

Han ville heldigvis spise litt mer i dag. I helga var det veldig dårlig, men nå så det ut å løsne litt. Jeg regner med der er den syken.

Det høres veldig sånn ut. De kan jo få blemmer i munnen som ikke synes så veldig godt.
Det meste er bedre enn vannkopper i hus når man er høygravid hvertfall.

Det høres veldig sånn ut. De kan jo få blemmer i munnen som ikke synes så veldig godt.
Det meste er bedre enn vannkopper i hus når man er høygravid hvertfall.
Ja,og normalt bryr jeg meg ikke om hvilke prikker det er,for det spiller liten rolle og man finner ut etterhvert. Men nå vil jeg ikke ha vannkopper på han. De er jo like i utbrudd en del av disse ut fra hva jeg leser.

Back
Topp