Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lov Å Tenke SJÆL
hva er kriteriene for å få ett fosterbarn og hvordan søker man?
ORIGINAL: MinKO
Kan lese alt om det på fosterhjem.no
Eg bare ringte og sa vi var innteresert å de kom på hjemmebesøk, og vi svara på et lite hefte med spørsmål og så fikk vi brev med timeplanen for PRIDE..
Det mange tror er btw at det er aldersgrense på 25, men det er det ikkje, eg er 22, 21 når vi kontakta de første gang.. Å de har aldri nevnt eller tatt opp min alder..
ORIGINAL: Inmari
Jeg synes det er veldig bra at du tar opp dette. Det er fint om dette kan bli et aktuelt tema her inne og at vi kan få litt mer informasjon om hva det dreier seg om. Selv har jeg tenkt på å kanskje gjøre noe sånt en gang i fremtiden. Er veldig interessert i å høre om andres erfaringer, både de positive og de mindre positive.
ORIGINAL: **Tusen Nick 87**
Kan lese alt om det på fosterhjem.no
Eg bare ringte og sa vi var innteresert å de kom på hjemmebesøk, og vi svara på et lite hefte med spørsmål og så fikk vi brev med timeplanen for PRIDE..
Det mange tror er btw at det er aldersgrense på 25, men det er det ikkje, eg er 22, 21 når vi kontakta de første gang.. Å de har aldri nevnt eller tatt opp min alder..
Høh ?
Vi tok kontakt å fikk beskjed om at vi måtte vente til vi var 25 år.
Så rart at der er så forskjellig..
Dyttehjelp takk [8D] [;)]
VI TRENGER FLERE GODE FOSTERHJEM !!!