Prevensjon

Brukte trionetta i mange år. akkurat nå bruker vi kondom fram til vi skal starte prøvinga i april 

ORIGINAL: suki

Bruker ingenting! Er veldig usikker på hva jeg skal velge etter fødselen. Vil ikke ta noe med hormoner, og å ha et fremmedlegeme (spiral f.eks) frister heller ikke.

signerer denn..
å vil ikke bruke kondom..
don't like to eat candy with the paper on[8D][:D]

Bruker ingenting nå men har brukt  kondom, mini-pillen, p-pillen, p-plaster og p-ring og vinneren i min verden er; P-RINGEN !!!!

Den sitter inne i 3 uker å så går man uten i en uke. Den kjennes ikke og er enkel og grei å føre inn! Og ikke noe problem å hente ut igjen. Kjennes ikke under sex. [:D]

Bruker p-pillen Loette og er veldig fornøyd med de [:)] Husker til og med å ta de hver eneste dag [:D]

Men hva er femidom?? [8|]

Kobberspiral satt den inn sist måned til nå er jeg meget fornøyd. Blør litt mer enn før men det går greit. Ikke vondt sette inn slipper hormonene og slipper piller virker fra 1ste dag og når man tar den ut er man fruktbar igjen [:D]

ORIGINAL: Habby

Ingenting..[:D]

Pearly[;)]

Bruker ingenting, og er ganske fornøyd med det!

ORIGINAL: Kriswizz

By the way...femidom? Fins det i det hele tatt lenger? Var ikke det litt av en flopp egentlig. Kjenner ingen som noen gang brukte det.

Aner ikke, bare kom på at det var noe som het det, så jeg førte det på i tilfelle noen brukte det ennå [:)]

Gikk på p-pilla før, men du ser jo resultatet i signaturen min[:D] 
En nydelig gutt på snart 10mnd

Nå bruker jeg hormonspiral, og er vel egentlig fornøyd med det [:)]

jeg har kobberspiral.det er helt greit,men noen ganger merker jeg veldig godt at jeg har eggløsning. [&:] det gjør vondt ja..

p-sprøyte....og er veldig fornøyd egentlig..sist jeg gikk på den mistet jeg mensen helt i over et år....det var deilig det...men fytti så vondt det var når den kom tilbake[:@]men valgte det igjen nå,trenger et sikkert prev som jeg ikke glemmer å ta[;)]

men hadde ikke valgt p-sprøyta om jeg skulle hatt flere barn i den nermeste fremtid!

Brukte p-piller før, trionetta og ble gravid. Etter fødselen fikk jeg satt inn hormonspiral, og den var grusom. Ikke vondt å sette den inn eller noe, men blødde i seks måneder. Så den ble fjerna, og nå bruker vi kondom.

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

ORIGINAL: suki

Bruker ingenting! Er veldig usikker på hva jeg skal velge etter fødselen. Vil ikke ta noe med hormoner, og å ha et fremmedlegeme (spiral f.eks) frister heller ikke.

signerer denn..
å vil ikke bruke kondom..
don't like to eat candy with the paper on[8D][:D]

dere får bare hoppe av i svingen da og ønske di søte små som kommer velkommen[:D]

Brukte P-piller...og sånn utenom at jeg ble gravid funket de fint de [;)][8D]

Begynner på minipillen imorgen...og hadde tenkt til å sette inn en hormonspiral når jenta er 6 mnd.

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Har p-staven[:D] Mister omtrent helt mensen, kan isåfall gå flere mnd mellom hver gang[;)] Økt sexlyst, og da mener jeg økt, for jeg eide ikke lyst etter fødselen[;)] Og absolutt ingen bivirkninger[:D]

Gikk på p-pilla og ble gravid jeg[8D]
same here[:D]

Back
Topp