Prevensjon...

Latina20

Forelsket i forumet
Hei
Noen som kan anbefale en prevensjon? Jeg har prøvd det meste, eldste datter kom da jeg gikk på p piller, tok en angrepille fordi jeg trodde jeg hadde glemt ene dagen, men det hadde jeg ikke allikevel så ble dobbelt beskyttelse, men allikevel ble jeg gravid. Har testet spiral, sprøyte, p ring.. men ingenting fungerer, jeg får migrene.

MIN erfaring er som så.
P piller ga meg blodpropp. Så dårlig med det.
Hormonspiralen elsker jeg derimot. Er 2. omgang jeg har den nå. Og kommer nok til å fortsette med den lenge.

Så har ikke testa så masse som du ser :)

Lykke til i jakta på prevensjon da, hørtes ikke gøy ut å gå med migrene hele tiden pga det. :(

Jeg skal sterilisere meg etter jeg har født barn nr 2, så slipper jeg den biten.

Her steriliserte han seg etter minsten ble født. Angrer ikke et sekund! Slipper ekstra hormoner, har nok av de fra før :p

Pfc.no eller sterilisering av mann dersom dere er ferdig med barn

Hva med kobberspiral? Eller kondomer da. Evt sterilisering hvis babyfabrikken er stengt :-)

Har p-stav. Veldi fornøyd med den(har ikke mensen på den) ettersom e har testa ut både p-piller og hormonspiral og kroppen støtte det bort etter lang tid. (På pillen mista e plutselig mensen etter 7 år på den, med masse komplikasjoner i ettertid, og hormonspiralen ble delvis støtt ut etter 2 år). P-staven er min siste sjanse, hvis den også går til H-EN så har legen sagt at e må operere ut livmor og eggstokker pga merkelig menstruasjon. (blør ikke friskt blod, den er heller svart og ekstremt illeluktende *sorry detaljer*)

Hmmm sterilisering blir nok ikke, vi ønsker 1 til. Og kondomer hater både jeg og han, har hatt kobberspiral, men kanskje skal høres med legen om minipiller, de har vel ikke så mye hormoner? Jeg bare orker ikke migrene mer, men vil ikke bli gravid så fort har en baby på 8 uker.så vet ikke om vi skal få den siste nå og så sterilisering. Har forsatt ikke fått mensen etter fødsel, men man kan bli gravid for det eller?

Her bruker vi kun kondom. Orker ikke gå på alle disse hormonene mer. Når vi er ferdig med barn skal mannen sterilisere seg:p

Jeg har ikke så mye erfaring med forskjellige prevensjoner egentlig.. vet bare at jeg ikke ønsker å gå på p-piller lenger. Etter jeg har fått lille jenta i magen, kommer jeg nok til å sette inn en spiral :)

Hmmm sterilisering blir nok ikke, vi ønsker 1 til. Og kondomer hater både jeg og han, har hatt kobberspiral, men kanskje skal høres med legen om minipiller, de har vel ikke så mye hormoner? Jeg bare orker ikke migrene mer, men vil ikke bli gravid så fort har en baby på 8 uker.så vet ikke om vi skal få den siste nå og så sterilisering. Har forsatt ikke fått mensen etter fødsel, men man kan bli gravid for det eller?

Får du migrene av kobberspiral? Eller pga mensen? Eller har du migrene sånn uansett? (veldig mange spørsmål :P )
Jeg har kobberspiral og er på mitt 6 år med spiral nr 2. Vi brukte kondomer mellom perioden da jeg var spiral fri og det var egentlig et helvete...sexlysta dalte kraftig, så den spiralen ble dytta fort inn igjen ja ;)
Har du pratet med legen din om dette? Har ikke han/hun noen gode råd?

Og P-piller er så no go atte det kan bare brenne sakte, men intenst. For no drit det blir med kroppen min da asså :P

Back
Topp