Prevensjon

Jeg gikk på vanlig ppille i mange år. Eneste bivirkning var noe nedsatt sexlyst. Etter første graviditet prøvde jeg hormonspiral. Da ble huden min et mareritt og sexlysten helt borte.

Jeg brukte kobberspiral i noen måneder før jeg tok den ut og ble gravid. MEGET fornøyd med den :) Jeg blødde i utgangspunktet ganske lite når jeg hadde mens, så jeg hadde ikke store blødninger med kobberspiral. Det var herlig å være uten hormoner :) Skal sette inn ny kobberspiral snart, ingen tvil :)

Jeg gikk på vanlig ppille i mange år. Eneste bivirkning var noe nedsatt sexlyst. Etter første graviditet prøvde jeg hormonspiral. Da ble huden min et mareritt og sexlysten helt borte.

Jeg brukte kobberspiral i noen måneder før jeg tok den ut og ble gravid. MEGET fornøyd med den :) Jeg blødde i utgangspunktet ganske lite når jeg hadde mens, så jeg hadde ikke store blødninger med kobberspiral. Det var herlig å være uten hormoner :) Skal sette inn ny kobberspiral snart, ingen tvil :)
Legen min pratet om vanlig spiral og hormonspiral.
Er vanlig spiral antageligvis kobberspiral da? :) (jeg hakke peeeil)

Hehe, ja det er søtt. Sånn er min og på noenting. Hvis han har spist kjeks osv, så får jeg ikke kysse han :(
Men matprodukter og rensligheten slitern litt med. :p

Jeg har egen side på kjøkkenet, men tro det eller ei, den må jeg dele på når kjæresten min glemmer seg. HAHA. Skal ikke være lett. Ja, jeg baker litt. Savner en ekte hvetebolle da, men har funnet temmelig gode kopier :)))[/quote]

Ja,ser den...en glutenfri bolle kan aldri sammenlignes med en hvetebolle fra bakeriet liksom:)Heldigvis blir ting en vanesak, og for meg går det veldig bra...det har blitt en livsstil...og tenk på alle de grusomme sykdommene vi kunne hatt. Jeg har mange gode oppskrifter, og et lass med bøker med bakst og middager:D

Back
Topp