Prevensjon

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Her blir det minipillen etterhvert :) Sliter mye med migrene, så har ikke mamge valg. Men er uansett alenemamma, så stresser ikke med noe slikt ennå :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

En spiral. Veldig usikker på om jeg skal velge hormon eller kobber. Argumenter for og mot mottas med takk :)

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13

Tror man blør mer når man har mensen med kobber spiral. Jeg har hatt hormon spiral flere ganger, da kan man miste mensen helt, eller man kan blø mindere :) Men jeg har hatt det forskjellig fra gangene jeg hadde det før.

En spiral. Veldig usikker på om jeg skal velge hormon eller kobber. Argumenter for og mot mottas med takk :)

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13
Jeg var ikke fornøyd med hormonspiralen, blødde i over 6 mnd og hadde mye menssmerter ... Men nå vil jeg vertfall ikke ha kobberspiral, det hadde tvillingsøstra mi og på 3 mnd sjekken forrige uke(for å se om den satt riktig pga magevondt) fant de ut hun var 6 uker på vei, ingen spiral .ikke merket hun har mistet den engang. Men uansett, nå har hu termin i mai :-)

Hmm, ikke noe med hormoner vertfall (mister lyst) og ikke piller, det blir stress :p noe som ØKER lyst? ;)
Jeg tåler ikke falsk tilsatt østrogen. Så jeg bruker cerazette. Er helt supert. Får ikke mense og ingen hormon svingninger. Kan ikke si med sikkert at det øker lyst, men er kjempe deilig å ikke tenke på mensen, pms og mensen smerter.

Back
Topp