Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En spiral. Veldig usikker på om jeg skal velge hormon eller kobber. Argumenter for og mot mottas med takk
Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13
Jeg var ikke fornøyd med hormonspiralen, blødde i over 6 mnd og hadde mye menssmerter ... Men nå vil jeg vertfall ikke ha kobberspiral, det hadde tvillingsøstra mi og på 3 mnd sjekken forrige uke(for å se om den satt riktig pga magevondt) fant de ut hun var 6 uker på vei, ingen spiral .ikke merket hun har mistet den engang. Men uansett, nå har hu termin i maiEn spiral. Veldig usikker på om jeg skal velge hormon eller kobber. Argumenter for og mot mottas med takk
Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13
Jeg tåler ikke falsk tilsatt østrogen. Så jeg bruker cerazette. Er helt supert. Får ikke mense og ingen hormon svingninger. Kan ikke si med sikkert at det øker lyst, men er kjempe deilig å ikke tenke på mensen, pms og mensen smerter.Hmm, ikke noe med hormoner vertfall (mister lyst) og ikke piller, det blir stressnoe som ØKER lyst?
![]()