prevensjon

Turid Parken

Forelsket i forumet
Er Pessar og p-implantat det samme? [8|]

Nei er det det da? Pessar er vel sånn du tar inn og ut mellom hver gang, mens implantat høres jo ut som noe som skal sitte permanent..

Men hva vet jeg..[:D]

Så feil kan man ta [:D] Takker for svar [:)]

HEI!
 ser du er fra askøy! det er jeg og=) nå bor jeg i byn med sambo og en sønn på 9 mnd=) kanskje jeg kjenner deg=) kjenner de fleste på øyen[;)]

ORIGINAL: Oline

Nei, pessar skal opp i musa før du har sex, mens implantat settes inn under huden i armen, og er der i opptil 3 år.

du får det sagt[:D]

ORIGINAL: Monica24

HEI!
ser du er fra askøy! det er jeg og=) nå bor jeg i byn med sambo og en sønn på 9 mnd=) kanskje jeg kjenner deg=) kjenner de fleste på øyen[;)]

Eg er vel en av de som ikke er så vedig "kjedis" her på øyen [8D] [:D]
Gjør ikke så mye av meg kan man si.. [8D]

Nei, pessar skal opp i musa før du har sex, mens implantat settes inn under huden i armen, og er der i opptil 3 år.

Men det sto att man må operere det inn..hørtes skummelt ut.. Noen om ha peiling på hordan de gjør det?

er ikke noen "kjendis" jeg heller..men je gvet hvem de fleste er.. er du derfra oppvokst og sånn eller er du tilflytter??[8|]

etter det jeg har hørt så er det bare et lite snitt i overarmen åsså setter de den inn.
men det må jo være litt ekkelt, for man må vel kjenne den???

men ikke vet jeg!!

er ikke noen "kjendis" jeg heller..men je gvet hvem de fleste er.. er du derfra oppvokst og sånn eller er du tilflytter??[8|]

Oppvokst her jeg [:)]

ORIGINAL: ancas

Men det sto att man må operere det inn..hørtes skummelt ut.. Noen om ha peiling på hordan de gjør det?

Jeg har implantat.
Den settes inn med en "sprøyte"

Man får lokalbedøvelse først. Så "sprøytes" den inn.
Jeg kjente ingenting, utenom litt "nummenhet" fra bedøvelsen.
Var litt øm i armen i to dager, og etterpå har jeg ikkje merka noen ting.

Den settes på undersiden av overarmen, i den armen du bruker minst.

Oki! Da hørtes det ikke fullt så skummelt ut  [8D][:D]

jeg og...er fra florvåg jeg.. bodde der til jeg var 19, så evakuerte jeg til byn[:D][:D] men foreldrene mine bor der fortsatt på askøy,samme huset[:)] så vi er der ute på besøk ofte

så feil kan man ta...[:D]

men kan man kjenne at den ligger der da???

jeg og...er fra florvåg jeg.. bodde der til jeg var 19, så evakuerte jeg til byn[:D][:D] men foreldrene mine bor der fortsatt på askøy,samme huset[:)] så vi er der ute på besøk ofte

Må jo ikke flytte herfra..hehe..er jo best å bo på landet  [:D] sjøl er jeg fra Erdal [:)]

erdal ja.. florvåg og erdal gikk jo ungdomskole sammen på den tid jeg gikk..
kjenner maaangen fra erdal=)

Back
Topp