Prøvde den forrige gang, men fikk så masse småblødninger at jeg ikke orka bruke den.Blei ikke spiral her likevel, for har tatt konisering før og da var det lite å feste den i.. Så minipille ble ddt da, zeracette. Noen som har brukt den før?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde den forrige gang, men fikk så masse småblødninger at jeg ikke orka bruke den.Blei ikke spiral her likevel, for har tatt konisering før og da var det lite å feste den i.. Så minipille ble ddt da, zeracette. Noen som har brukt den før?![]()
Blei ikke spiral her likevel, for har tatt konisering før og da var det lite å feste den i.. Så minipille ble ddt da, zeracette. Noen som har brukt den før?![]()
Godt å høre.. Fikk litt panikk av det BMC saJeg har brukt den lenge, i 2 omganger. Første gang mistet jeg mensen helt. Andre gang hadde jeg en del småblødninger i starten, før det gikk over til regelmessig mens![]()
Godt å høre.. Fikk litt panikk av det BMC sahehe.. Henta ut piller for et halv år så kjedelig om det ikke var no særlig
![]()
Er jo ikke sikkert jeg får mensen på en stund heller siden jeg fullammer, så får se åssen de er for meg etterhvertHar ei venninne som og fikk masse småblødninger og valgte å slutte på de da, sjekk felleskatalogen.no om det kanskje er en bivirkning? Funka hvertfall greit for meg![]()
Er jo ikke sikkert jeg får mensen på en stund heller siden jeg fullammer, så får se åssen de er for meg etterhvertmen kjedelig om det plutselig hele tiden kommer småblødninger..