Prevensjon eller ikke??

Det er nok derfor jeg ble gravid nå. Pga forrige svangerskap tullet litt med kroppen. Hadde vi brukt prevensjon, så måtte vi nok gjennom nye runder med prøverør. Og jeg for min del, synes det er en stor lettelse :)

Her i huset så blir det mannen som skal sterilisere seg etter at vi føler oss ferdig. Jeg skal heller aldri putte i meg p-piller etc :)
Vi sliter med den eventuelle steriliseringen. Hvem vet om vi ikke endrer oss og ståstedet vårt om 5-6 år? Jeg er ikke gammel, ikke mannen heller. Jeg er under utdanning, og er ferdig om 4 år, da kan alt ha forandret seg. Så her tør vi ikke det ennå. Selvom vi har 2 flotte barn og føler oss fornøyde nå, vet vi ikke om vi fortsatt kommer til å være "der" om noen år. Derfor venter vi =)

Jeg skal heller aldri på prevensjon igjen. Jeg blir et skikkelig troll på all hormonprevensjon! Og kondomer.... Vel... Da lar jeg heller vær.

Vi har såpass dårlige odds på å få det til på egen hånd, at om det skjer så skal barnet bare få komme, for da er det et såpass stort mirakel at jeg tror det lille stabeistet kommer til å bli noe stort her i verden :-p

Back
Topp