Prevasjon etter fødsel

Jeg har hatt kobberspiral -> aldri mer!! Blødde noe helt forferdelig og leeenge om gangen, PMS'en ble uutholdelig.. Jeg liker veldig godt Nuvaring men vurderer hormonspiral for enkelhetens skyld..

Sent from my iPhone using BV Forum

:D Tok en test idag, og den var blendahvit! Men merkelig nok så ble jeg skuffa, hahah :P Men er nok altfor tidlig uansett, siden jeg bare er 9 dpo :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Du må holde oss oppdatert på testing i dagene framover da:-) Så spennende!!

Du må holde oss oppdatert på testing i dagene framover da:-) Så spennende!!

Ja skal holde dere oppdatert jeg vet du ;) Er jo spennende dager i møte :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

:D Tok en test idag, og den var blendahvit! Men merkelig nok så ble jeg skuffa, hahah :p Men er nok altfor tidlig uansett, siden jeg bare er 9 dpo :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Haha skuffa:)
Sprekt gjort av deg å i det hele tatt tenke i de baner synes jeg.

Gleder meg til å høre oppdateringer :)
Uansett tipper jeg du er gravid igjen ila året :) Spennandes:dance008

Haha skuffa:)
Sprekt gjort av deg å i det hele tatt tenke i de baner synes jeg.

Gleder meg til å høre oppdateringer :)
Uansett tipper jeg du er gravid igjen ila året :) Spennandes:dance008

Heheh, hadde aldri trodd at jeg skulle bli skuffa, men har på en måte klart å venne meg te tanken på 2 veldig tette barn :) Ja har fått litt symptomer nå som veldig kvalme, mye trøtt og vondt under sex, samme symptomene fra forrige gang bortsett fra at jeg ikke har vondt i puppene nå :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg har begynt på minipillen, legen sa at den var veldig mild og så lenge jeg ikke blir syk igjen så mente han at det var ingen krise om jeg ble gravid igjen...lettere for han å si :P

Noen som har "gutsa" på at full-amming går bra her?? Lurer litt på om ikke jeg må kjøpe en angrepille!? Jeg skal sette inn spiral på onsdag, så det er overhodet ikke en plan og satse på amming som prevensjon...:-)

Har hørt om flere som har fått mensen og fruktbarheten tilbake etter ca 6 uker, selv om de fullammer.. :P

Men jeg har ikke fått tilbake mensen:-p

Noen her med erfaring ang p-stav? :)

Noen her med erfaring ang p-stav? :)

Jeg har hatt tre stykk. Fungerte bra i begynnelsen. Men siste blødde jeg litt hele tiden. Og sitter igjen med stygge arr... ImageUploadedByBV Forum1403438865.623606.jpg

Her blir det hormonspiral igjen:). Fikk satt inn etter jeg fikk snuppa, små blødde i flere uker etterpå. holdt på å ringe legen å be han ta den ut, men jeg holdt ut noen uker til og det sluttet. Etterpå fikk jeg mens hver 3-4 måned. Så ble jeg gravid med en gang jeg tok den utav med lillebror. Piller funker ikke for meg, glemmer det ut i en travel hverdag:p

Ingen som sliter med tanken på å ha no fremmendt inni seg da? Usj, jeg blir uvel av å bare forestille meg det å ha en spiral oppi der..

Hmm. Var på seksukerskontroll i dag, og lurer på om jeg har ombestemt meg.

Innså for et par dager siden at jeg tror jeg har lyst til å vente med en evnt nr 2 til nr 1 går i barnehagen, og å bruke kondom i 2 år er jeg ikke særlig gira på. Er veldig fristende med hormonspiral, og regner med det går bra når det er såpass lite hormoner i bildet... så jeg skal nok forhøre meg litt om folks erfaringer med det.

Uff jeg aner ikke ennå, har ikke lyst til og bruke noe!!! Brukte p-piller før, men nå vet jeg ikke??

Back
Topp