Prevansjon

Ble fortalt at vi egentlig ikke kan få barn på egen hånd vi...men den fiksa vi (tok 3 år da)[;)] Her tar vi ikke sjansen på å bruke noe annet enn kondom og sikre perioder, ønsker ikke å gjøre noe som kan være med på å spolere for nr 2.. Blir det to tette får det bare bli det, ingenting taes for gitt her[:)]

Jeg er imot å tilføre kroppen min hormoner, og kondomer er ikke aktuelt. Så vi har lurer litt på hvordan vi skal gjøre det! [8|]
En ting som er sikkert, er at jeg IKKE kan bli gravid fort igjen, for jeg har null mulighet til å ta meg av to små barn med det bekkenet mitt! [&:]

Det blir vel spiral av no slag tenker jeg, må jo ha prevensjon ganske kjapt etter fødselen sånn just in case.. Skal snakke med min jordmor, hun er god på dette her! [:D]

Vi har vurdert zipp zipp her i gården også, men det blir ikke ennå! Vi lurer litt på å få et barn til (men ikke før om 3-5 år), så må ha en annen løsning i mellomtiden! [;)]   

Har ikke tenkt på det enda jeg. Mulig vi statser på to tette og da blir det kanskje ikke noe, men vi får se

ORIGINAL: AnineT

her står det endel:
http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322029

[:D]

Hadde vært så deilig å slippe å huske på pilla hver dag!

Haha kan ikke stole på den pilla selv om du tar den hver eneste dag til samme tidspunkt heller. Barnet vi nå venter er et skapt mens jeg gikk på p-piller.

Aner ikke. Tror ikke det blir noe mer prevansjon. ALDRI mer p-piller... Og kondom er[:'(]
Blir vel sex i såkalte "trygge perioder".. Vi prøvde i 2,5 år nå. Og om det er sånn at man må prøve i 2,5 år TIL med nestemann- så passer det fint å begynne å  prøve med en gang[:D][:D]. Neida- blir jeg gravid fort så er det ikke noe å gjøre med, vi skal jo ha flere med tiden så..

Veldig usikker, ikke helt for de spiralene egentlig...

Haha kan ikke stole på den pilla selv om du tar den hver eneste dag til samme tidspunkt heller. Barnet vi nå venter er et skapt mens jeg gikk på p-piller.

JEG kan stole på pilla [;)]

Forskjell på folk [;)]

ORIGINAL: beibiimagen

Veldig usikker, ikke helt for de spiralene egentlig...

Prøve P-ring da? .. nesten det samme bare den må skiftes en gang i måneden. (noe man gjør selv)

trur det blir spiral her også.
syns ikke det er retferdig å be mannen min å klippe strengen, hvem vet, kanskje vi vil ha fler om noen år. (selv om det er utenkelig nå)[:D]

ORIGINAL: 1987

Det har jeg egentlig ikke tenkt så mye på. Hoppe av i svingen kanskje[8D] hehe

Hehe! Samme her...
Lei av pillen i alle fall...

hmmm vet ikke helt, ikke noe hormongreier hvertfall...
Brukte ingenting etter forrige mann...vil ha flere barn med tiden vis denne fødselen blir bedre enn forrige...må jo ha en jente og med tiden :)

Back
Topp