Prevansjon

Maiklumpen

Andre møte med forumet
Strir med prevansjon jeg, går på minipillen Cerazette og blør og blør og blør, blir snart gal av dette!! Lurer på om jeg skal prøve hormonspiral, men vet dere hvor langt tid det må gå fra du slutter på piller til en kan sette inn spiral... eller er det noen som har noe andre typer de er veldig fornøyd med??

Her tåles det ingen verdens ting, så jeg har ingenting å anbefale[:'(]
Når jeg er i mål med nr to skal jeg prøve pearly/lady-comp tenkte jeg.

Jeg skal begynne på p-sprøyta iløpet av neste uke,spent på om det blir suksess!!!???Glømmer p-pillen hele tiden så måtte ha noe som holder en stund,er hver 3 mnd du får den.

Her har eg ikkje gidda å ordne med noe p-piller e.l. så vi bruker bare kondom. Funker fint det og[;)]

Jeg har brukt hormonspiral, og var forsåvidt fornøyd med det.
Etter 3 år så gikk jeg over til p-ring, som anbefales sterkt!

Går ikke på noe nå, men det er pga at jeg ennå ammer litt.

Ehm, ja... vi er ikke så flinke med den biten der vi.... hehe[8D]

MEN!! Ikke bruk plaster, jaffal, det holdt jeg på å få blodpropp av!!!![:o]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Her har eg ikkje gidda å ordne med noe p-piller e.l. så vi bruker bare kondom. Funker fint det og[;)]

Det gjorde vi og, litt lett å slurve med da [8|][8D]

jeg har hormonspiral, den er helt grei den..slipper å tenke på det liksom, men jeg hadde blødninger i nesten 7mnd i strekk etter at den ble satt inn(1-2 dager "fri" en gang i blant), mensen har stabilisert seg, men nå sliter jeg med veldig kraftige mensen smerter uka etter at jeg har hatt mensen, så skal på ultralyd snart å få sett at den sitter som den skal[&:] men er fornøyd med det at jeg ikke må huske på å ta en pille el. da=)

Brukte hormonspiral etter jeg fødte datteren min, helt genialt for min del, blødde litt i ca to uker etter jeg satte den inn, men etter det hadde jeg nesten ikke blødning når jeg hadde mensen og trengte ikke tenke på prevensjon, så kan den jo sitte inne i 5 (?) år før du må bytte den. Tok den ut for noen mnd siden for vi skulle prøve å få en til, er 17 uker gravid nå:) men når jeg har fødet vil jeg sette inn en ny hormonspiral.

Jeg brukte også Cerazette før. I begynnelsen blødde jeg aldri, men det snudde.. Jeg kunne gå to uker uten blødning og fire uker med,- kjipt!! Nå bruker jeg Yasmin, men skal snart slutte med de[;)]

Back
Topp