Prevansjon

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Bruker ikke. Jeg får hodepine av p-piller. Humøret ble dritt på minipillen. Sambo nekter å bruke kondom.
Han kommer til å sterilisere seg når vi ikke skal ha flere barn, siden vi har én allerede etter å ha hoppet av i svingen.

Bruker p -piller. Hadde hormonspiral etter første, men tok den ut etter tre år pga blødninger. Ønsker å sette inn igjen, men driver å manner meg opp. Gjorde så vondt forrige gang :p

Minipillen her :)

Cerazette P-piller nå mens jeg ammer. Ellers har det gått i kondom og mercilon p-piller.

Ingenting nå når jeg fullammer, men går tilbake til p-ring som jeg brukte før når ammingen opphører :)

ingenting, sambo skal snart sterilisere seg :) Så vi "hopper av i svingen" så lenge :p

Har prøvd litt forskjellig hormon prevensjon, men det er ikke noe for meg..
Hadde Ks i mars med tredje og siste, steriliserte meg samtidig når de først var der inne

Leter fortsatt etter noe som fungerer. For øyeblikket går jeg på cerazette, men spotter konstant og har ikke litt lyst på sex en gang, så kommer nok til å lete videre.

Nå er jeg gravid men det blir kobberspiral etter fødsel da jeg ikke lenger får bruke hormonpreparater..

Hormonspiral for andre gang. Hadde den forrige gang i 4 år.
Nå skal den være til den må byttes med en ny ;)
Er veldig fornøyd med spiralen :D

Back
Topp