prevansjon

krølle..

Gift med forumet
endelig fikk jeg somlet meg til å hente p pillene på apoteket... men er jo ikke strukturert nok til detta...begynte mandag...tok tirsdag og etter det har jeg glemt d...

vet dere omnoe anna...som jeg slipper og gjøre no med..??
vil ikke ha p.sprøyte og ikke plaster..no drittt...p sprøyta la jeg på meg så masse av når jeg gikk på den....vil ikke ha d som bi virkning lissom[:'(]

aner ikke om de forskjellige tingene...ammer ikke så trenger ikke tenke på det heller...

P-stav er ett alternativ.....satt det nettopp og ingen bivirkninger så langt....
så er det vel hormon spiral og p-ring..... og kondom selvsagt.....

Her går d i kondomer for tiden..[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: LilleMusMei

den der ringen synes jeg virker genial.
http://www.prevensjon.net/prevensjon/detaljer.php?prevensjon=5

den virker jo VELDIG grei...håper ikke det går ann  å sette den i feil...[:-]
typisk meg så vips en ny baby på gang..noesom for tiden er veeeldig uaktuelt på noen år...

skal sannelig ringe legen på tirsdag...

da er dere prøvekaninene mine ju9ta og krølle..hørtes jo kjempe grei ut den ringen altså..men som krølle sier hadde vel klart å satt den inn feil,hehe[8D][:D] prøver dere da og gir beskjed hvordan den funker,heheh[:D]?

ORIGINAL: @p

Hopper av i svingen foreløpig til mensen kommer tilbake - har fått tak i minipillen Cerazette eller noe slikt, men har forstått det slik at jeg må vente til mensen kommer før jeg kan begynne å ta de...

Du trenger ikke vente på mensen, du kan begynne når som helst (bare m vanlige p-piller at man starter brettet m mensen)

Back
Topp