Prevansjon

Mamma2013

Gift med forumet
Jeg går på minipiller nå, men merker at det er så vanskelig å huske på å ta dem til samme tidspunkt hver dag.. Men tenker kanskje å prøve p-sprøyte eller p-plaster, noen som har prøvd det og vært fornøyde? Eller anbefaler dere noe annet? :)

Hvorfor ikke ha alarm på det tidspunktet du skal ta dem?

Det går litt i surr for meg hvem det er som ammer og ikke.. men om du ammer er det vel bare minipiller og hormonspiral du kan bruke av hormonpreparater.. om du ikke ammer står du fritt til å velge det du vil :)

Jeg har satt inn p-stav å det er å anbefale! Trenger ikke tenke på prevansjon på 3 år :)

Hadde helt glemt av denne tråden :p Men jeg fullammer ja. P-stav hadde vært noe ja, har igjen et brett med minipiller og må å få ny resept så kan høre med legen om p-stav da :) Hvor mye koster det?

Hadde helt glemt av denne tråden :p Men jeg fullammer ja. P-stav hadde vært noe ja, har igjen et brett med minipiller og må å få ny resept så kan høre med legen om p-stav da :) Hvor mye koster det?
Jeg mener den jeg hadde kosta 1300.
Men hvis du er av de som får hyppige blødninger av cerazette ville jeg tenkt meg om to ganger. Det er samme hormoner i de, så bivirkningene er de samme.

* æpp'n *

Ja ca 1300. Jeg har sånne mellomblødninger som legen kalte det. Kommer litt blod 1-2 ganger i mnd. så jeg er veldig heldig sånn sett :) Er bare å ta en prat med legen din, så får du gode svar :)

Jeg reagerer meget sterkt og negativt på alt av ppiller og hormonell prevansjon... (hodeverk, ryggondt, regelmessig oppkast, deprimert u name it..) lurer på å teste minipillen jeg da :P hihi! Men! Om du ikke reagerer på hormoner kan jeg anbefale p-ring egentlig, den syns jeg var kjempe helt til jeg begynte å reagere på den også...

Jeg reagerer meget sterkt og negativt på alt av ppiller og hormonell prevansjon... (hodeverk, ryggondt, regelmessig oppkast, deprimert u name it..) lurer på å teste minipillen jeg da :P hihi! Men! Om du ikke reagerer på hormoner kan jeg anbefale p-ring egentlig, den syns jeg var kjempe helt til jeg begynte å reagere på den også...

Okei :) Har ikke reagert på minipiller eller p-piller :) Kanskje p-ring også hadde vært noe :)
Kjedelig å reagere på alt da :/

Back
Topp