prevansjon?

Cerazette - er det en minipille? Å den må man være kjempestreng med å ta til samme tidspunkt hver dag?

Her bler d ladycomp....brukte det etter 1. mann og var veldig fornøyd. Ble helt tullete av hormonene med p-piller!

Jeg aner ikke! Jeg har angst for spiral [&:] likte ikke cerazette i det hele tatt - fikk mellomblødninger rett som det var! men får se om jeg prøver den igjen...

ORIGINAL: kamks

Her bler d ladycomp....brukte det etter 1. mann og var veldig fornøyd. Ble helt tullete av hormonene med p-piller!

Er det den dingsen man bruker når man skal måle for å finne ut om man har eggeløsning eller ikke ? Var det temperaturen på tunga den målte, eller tar jeg feil nå ? Vet bare at jeg vil ha en sånn dings [:D]

Vi har ikke bestemt oss om vi skal satse på en unge til med en gang eller ikke. Hvis vi ikke skal ha mer barn blir det hormonspiral på 6 ukers kontrollen. Deilig å slippe mensen. Vil vi ha en unge til skal vi ikke bruke noe og bare se det ann.

vis du ikke vil bli gravid igjen me det første anb jeg spiral.
Vennina mi hadde tenkt å begynne på p-piller, venta på mensen etter ho hadde føda, mensen kom aldri, så nå er ho gravid igjen. ho hadde p-pillene klare i skuffen ho. kan være litt skummelt det der.

Jeg har planer om spiral :)

Hadde Hormon spiral etter Simen,og var kjempe fornøyd med det,Så det blir vel det igjen[:)]

Her skal mannen inn å klippe!

her blir det spiral i håp om at æ tåle den. for æ tåle ingenting anna av hormona. blir dong di første 6 ukan vest det blir nå  før det e gådt 6 uker:)

ORIGINAL: baby.no

Jeg har brukt kobberspiral i mange år og har vært veldig fornøyd med den!

hvorfor er alle så redde for spiraler egentlig??[&:]

sikkert fådt dårlig erfaringer med den.

Hva med p-staven? kan man få satt den inn mens man ammer?
Har tenkt på hormonspiral, men har en følelse av at det er fryktelig vondt å sette den inn... Er det d?
Vi er ekstremt fruktbare, så glemmer jeg ei pille blir jeg garantert gravid! Så p-piller er uaktuelt!  Og 2 unger er nok! - iallefall på noen år ;o)

ORIGINAL: MM88

Er det den dingsen man bruker når man skal måle for å finne ut om man har eggeløsning eller ikke ? Var det temperaturen på tunga den målte, eller tar jeg feil nå ? Vet bare at jeg vil ha en sånn dings [:D]

Den SKAL jeg også ha!!!!
Må være utrolig godt å slippe alle hormoner, da kan man jo faktisk planlegge når man vil bli gravid også[:D]
Høres fantastisk ut[:)]

ORIGINAL: spirelire

ORIGINAL: MM88

Den SKAL jeg også ha!!!!
Må være utrolig godt å slippe alle hormoner, da kan man jo faktisk planlegge når man vil bli gravid også[:D]
Høres fantastisk ut[:)]

Dette skal jeg også ha, leste om den her inne i høst og er ikke i tvil.. Tåler ikke hormoner, og tåler ikke gummi heller, så dette hørtes ut som en løsning for oss iallefall.. Veldig greit når man vil bli gravid igjen også [;)] Var inne å leste på den sida hvor de selger den også tidligere i vinter, og hørtes ut som den var veldig grei å bruke [:)]

Her er vi ferdige etter denne, som er nr to.
Vi er 35 og 36, og en av oss skulle vel kanskje ha sterilisert oss....

Noen som vet hvem av oss det er minst inngrep for, og er det vanskelig å få igjennom i vår alder?

ORIGINAL: Mischa

Noen som vet hvem av oss det er minst inngrep for, og er det vanskelig å få igjennom i vår alder?

Vet bare at det er lettere og fikse mannen tilbake igjen hvis det er ønskelig[;)] (har jeg hørt da)
Men dytter litt for deg..

ORIGINAL: EEM

ORIGINAL: Nnem*fødeklar*

Her blir det dong. Vi er ikke ferdig enda, men ønsker ikke ekstra hormoner. Kommer til å snippe når vi er ferdige.

Sign[:D]

samme her[:)] tåler uansett ikke noen form for hormoner heller,og spiral var et rent helvette for meg sist..
så her blir det gummi[8|]

ORIGINAL: Skogsfrua

ORIGINAL: Mischa

Vet bare at det er lettere og fikse mannen tilbake igjen hvis det er ønskelig[;)] (har jeg hørt da)
Men dytter litt for deg..

Det har jeg også hørt[:)]
Kjenner også en som har gjort det, men er vel ikke noe sikkert. Funka på han da[:)]

Oki, takk for svar!
Greit å vite liksom, men kan jo ta det med legen på 6 ukers også.
:o))

Back
Topp