Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kamks
Her bler d ladycomp....brukte det etter 1. mann og var veldig fornøyd. Ble helt tullete av hormonene med p-piller!
ORIGINAL: MM88
Her bler d ladycomp....brukte det etter 1. mann og var veldig fornøyd. Ble helt tullete av hormonene med p-piller!
Er det den dingsen man bruker når man skal måle for å finne ut om man har eggeløsning eller ikke ? Var det temperaturen på tunga den målte, eller tar jeg feil nå ? Vet bare at jeg vil ha en sånn dings [:D]
ORIGINAL: spirelire
ORIGINAL: MM88
Er det den dingsen man bruker når man skal måle for å finne ut om man har eggeløsning eller ikke ? Var det temperaturen på tunga den målte, eller tar jeg feil nå ? Vet bare at jeg vil ha en sånn dings [:D]
Den SKAL jeg også ha!!!!
Må være utrolig godt å slippe alle hormoner, da kan man jo faktisk planlegge når man vil bli gravid også[:D]
Høres fantastisk ut[:)]
ORIGINAL: Mischa
Her er vi ferdige etter denne, som er nr to.
Vi er 35 og 36, og en av oss skulle vel kanskje ha sterilisert oss....
Noen som vet hvem av oss det er minst inngrep for, og er det vanskelig å få igjennom i vår alder?
ORIGINAL: EEM
ORIGINAL: Nnem*fødeklar*
Her blir det dong. Vi er ikke ferdig enda, men ønsker ikke ekstra hormoner. Kommer til å snippe når vi er ferdige.
Sign[:D]
ORIGINAL: Skogsfrua
ORIGINAL: Mischa
Her er vi ferdige etter denne, som er nr to.
Vi er 35 og 36, og en av oss skulle vel kanskje ha sterilisert oss....
Noen som vet hvem av oss det er minst inngrep for, og er det vanskelig å få igjennom i vår alder?
Vet bare at det er lettere og fikse mannen tilbake igjen hvis det er ønskelig[;)] (har jeg hørt da)
Men dytter litt for deg..