Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan står det til med deres sexliv ? Jeg hadde ks 15 februar, men ikke sluttet helt å blø ennå.????Hvordan er det når man fullammer egentlig og prevansjon? Kan man bli gravid?
tørr ikke satse på at det er safe jeg.
det sies vell at det skal være "sikkert" men føler nesten heller dette er en myte en fakta.....
har hørt om flere nå som har har blitt gravid når dem fullammer...
Hadde håper at det var noe på markedet til mannfolka nå. er så drittlei av å ta p-piller. og spiral er utelukka da jeg blødde (noen dråper)sammenhengene hver dag i 10mnd....da gadd jeg ikke ha den i mere.
det er nok mer en myte enn fakta ja.. jeg vurderer å begynne på Cerazette, p-piller som man kan ta mens man ammer. skal vist være bra.. er jo bare å prøve. jeg hæler ikke tanke på spiral, synes det høres så ekkelt ut. men det er meg da.
Hadde ks den 5.2 ,driver å småblør litt enda,men når lysten er der, så har vi hatt sex.
Etter som jeg har skjønt så er det Minipillen Cerazette,P-stav,hormonspiral og kobberspiral som er alternativene hvis man ammer.(mulig der er fler,men det er disse som er mest vanlig)
Man kan nok det. Jeg har ingen planer om å begynne på noe som helst. Er bare glad om vi blir gravide igjen. Får hoppe av i svingen eller noe i begynnelsen... Dette siden det tok oss 3 år å bli gravide denne gangen...
Vi hadde faktisk sex for første gang etter fødsel for to dager siden [8D] Svei bare en liten smule, men ellers digg!! hehe!! [:D][:D] Jeg skal på seks ukerskontroll med meg selv i morgen og da regner jeg med at prevensjon spm dukker opp.. tror jeg vil ha østrogenfrie p-piller
Legen min sa det var letere å bli gravid no for kroppen var vandt med alle hormonene og noen var der enno...
Når det kom til prevansjon kan du ikke ta de vanligi pillene...
Det er enten mini pillen eller hormonspiral...
For det stoffet i pillene eller andre prevansjon (uten om kondom) kommer i morsmelken og det er hvis ikke bra...
Jeg skal i hvertfall beskyte meg ekstra godt, trenger ikke flere barn før jeg har en partner... hehehe men veldig glad i sovedokken min no...[:D]
å amme er ingen prevansjon!!!!!!!!....
man får da mensen???
eg måtte sy mye og har ikke turt ha sex enda... vondt fortsatt,... prøvde for en uke siden men det gikk ikke... han kom ikke inn engang,,,,
hva med dere??
Veit ikke ke eg ska bjynn me når det bi aktuelt. Har ikke time te
legen før 10 april å da dokk vell det spm opp.
Eg ha spist Cerasette, å da blødd eg i 6 mnd å da ga eg opp det.
Har tenkt litt på spiral men den kosta jo flæsk!!
Sex... Ke det e førr nåkka?? [8|]
sex har jeg faktisk begynt å få lyst på men vil vente til etter seks uker kontrollen, ikke for det, jeg har ikke sydd noe hadde kun 3 overfladiske rift som jeg ikke har kjent noe til på en ukes tid, men jeg gidder ikke begyne med kondom nå så venter til jeg har fått satt inn spiral på seksuker kontrollen, blir kobberspiral her, er lei av hormoner![:@][;)]
Tørr ikke stole på amminga som prevensjon jeg nei! Her blir det piller. Må bare orke å dra meg til legen for å få resept. Tobias skal ikke bli storebror ennå nei.