Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå blei jeg skikkelig gladtrodde jeg hadde sett alle episodene og at det ikke kom flere, men woho sesong 3
nå kan æ bare være sykemeldt
![]()
Oioioi, da har du masse å glede deg tilJeg har bare kommet til episode 15 i sesong 3 fant jeg ut! Så har faktisk en sel glemte episoder igjen! Har ikke sett etter pausen de hadde rundt juletider!
-- tasting fra mobil --
Hihi! Gleder meg allerede! Har en app på telefonen som viser meg hva jeg har igjen å se av alle serier, men etter jeg måtte oppdatere den så forsvant serier og jeg glemte å legge til PPL på denOioioi, da har du masse å glede deg til![]()
Oj det hørtes skikkelig smart utHihi! Gleder meg allerede! Har en app på telefonen som viser meg hva jeg har igjen å se av alle serier, men etter jeg måtte oppdatere den så forsvant serier og jeg glemte å legge til PPL på den
-- tasting fra mobil --
Må bare overtale mannen om at det er en app vi må haiTV Shows 2. 2'ern jeg har nå!
Vis vedlegget 7799
Her ser du eksempel over watchlista mi
-- tasting fra mobil --
Oh, det hørtes ut som en veldig kjekk appHihi! Gleder meg allerede! Har en app på telefonen som viser meg hva jeg har igjen å se av alle serier, men etter jeg måtte oppdatere den så forsvant serier og jeg glemte å legge til PPL på den
-- tasting fra mobil --
Burde ikke være vanskelig å overtale han til detMå bare overtale mannen om at det er en app vi må hahar ikke visa selv så hehe
Ja vet! Løp og kjøp!Oh, det hørtes ut som en veldig kjekk appHar "spart opp" etpar episoder selv, gleder meg!
![]()
Holder på å legge inn serier nåJa vet! Løp og kjøp!
Det er også oversikt over når nye episoder kommer ut og når premieren og forventet neste sesong kommer!
-- tasting fra mobil --
Ja! Gull!Holder på å legge inn serier nåhelt geniale at man kan se klipp fra episodene sånn at det blir lett å se hvor langt man er kommet
![]()
Takk takk det må jeg gjøreJa! Gull!
Husk å skru på sånn "mark all previous episodes as watched". Sånn at hvis du trykker på sesong 6 episode 7, at du har sett den så markerer du alle tidligere sett og! Ellers så trykker du deg i hjel
-- tasting fra mobil --
Takk for tipsJa vet! Løp og kjøp!
Det er også oversikt over når nye episoder kommer ut og når premieren og forventet neste sesong kommer!
-- tasting fra mobil --