Pretty Little Liars

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
ah... jeg hater at jeg har blitt hektet på denne serien. Har pløyd gjennom 2 sesonga a 25 episoder på litt over en uke. Jeg er jo i ferd med å få firkantet øyner :p Kanskje en grunn for jeg er svimmel ;)
Jaja, nå er det bare å begynne på sesong 3. Håper det er siste :)

Nå blei jeg skikkelig glad :) trodde jeg hadde sett alle episodene og at det ikke kom flere, men woho sesong 3 :) nå kan æ bare være sykemeldt :)

Jeg har bare kommet til episode 15 i sesong 3 fant jeg ut! Så har faktisk en sel glemte episoder igjen! Har ikke sett etter pausen de hadde rundt juletider!

-- tasting fra mobil --

Oioioi, da har du masse å glede deg til :D
Hihi! Gleder meg allerede! Har en app på telefonen som viser meg hva jeg har igjen å se av alle serier, men etter jeg måtte oppdatere den så forsvant serier og jeg glemte å legge til PPL på den :D

-- tasting fra mobil --

Hihi! Gleder meg allerede! Har en app på telefonen som viser meg hva jeg har igjen å se av alle serier, men etter jeg måtte oppdatere den så forsvant serier og jeg glemte å legge til PPL på den :D

-- tasting fra mobil --
Oj det hørtes skikkelig smart ut :) hva heter den? Jeg går skikkelig i surr i alle seriene mine

Oj det hørtes skikkelig smart ut :) hva heter den? Jeg går skikkelig i surr i alle seriene mine
iTV Shows 2. 2'ern jeg har nå!

ImageUploadedByBV Forum1362938365.811814.jpg

Her ser du eksempel over watchlista mi :p

-- tasting fra mobil --

-- tasting fra mobil --
Oh, det hørtes ut som en veldig kjekk app :) Har "spart opp" etpar episoder selv, gleder meg! :D

Må bare overtale mannen om at det er en app vi må ha :) har ikke visa selv så hehe
Burde ikke være vanskelig å overtale han til det ;) men hvorfor ikke visa? :O det er jo så nødvendig! :O

-- tasting fra mobil --

Oh, det hørtes ut som en veldig kjekk app :) Har "spart opp" etpar episoder selv, gleder meg! :D
Ja vet! Løp og kjøp!

Det er også oversikt over når nye episoder kommer ut og når premieren og forventet neste sesong kommer!

-- tasting fra mobil --

Ja vet! Løp og kjøp!

Det er også oversikt over når nye episoder kommer ut og når premieren og forventet neste sesong kommer!

-- tasting fra mobil --
Holder på å legge inn serier nå :) helt geniale at man kan se klipp fra episodene sånn at det blir lett å se hvor langt man er kommet :)

Holder på å legge inn serier nå :) helt geniale at man kan se klipp fra episodene sånn at det blir lett å se hvor langt man er kommet :)
Ja! Gull!

Husk å skru på sånn "mark all previous episodes as watched". Sånn at hvis du trykker på sesong 6 episode 7, at du har sett den så markerer du alle tidligere sett og! Ellers så trykker du deg i hjel :p

-- tasting fra mobil --

Ja! Gull!

Husk å skru på sånn "mark all previous episodes as watched". Sånn at hvis du trykker på sesong 6 episode 7, at du har sett den så markerer du alle tidligere sett og! Ellers så trykker du deg i hjel :p

-- tasting fra mobil --
Takk takk det må jeg gjøre :)

Jeg blei så overlykkelig over den appen :) hehe skylder på hormonene forsterker veldig her hehe :)

Back
Topp