prestasjonsangst på mannen!!

selv om du tester etter el så ikke si du har el.
det vil hjelpe på å minske presset han får på seg då. ;-)
Ja jeg har lært nå:p om det ikke lykkes denne gang skal jeg ikke nevne noe. Heller bare ta initiativ annenhver dag eller noe:)

Da får jeg heie og heie:D må i alle fall aldri gi opp! :) har dere barn fra før eller er det nr 1 dere prøver på?
Det er nr 1.. Alt ligger til rette for det nå.. Stabilt forhold og økonomi hus og bil og alt.. Det eneste vi mangler er babyen:) men ja jeg gir opp men håper vi engang lykkes.. Virker som alle andre får det til og ikke vi.. Det er så frustrerende:/

Det er nr 1.. Alt ligger til rette for det nå.. Stabilt forhold og økonomi hus og bil og alt.. Det eneste vi mangler er babyen:) men ja jeg gir opp men håper vi engang lykkes.. Virker som alle andre får det til og ikke vi.. Det er så frustrerende:/

Ja, alt virker til rette da:) hvor lenge har dere prøvd da?

Svigerinna mi prøvde i 1.5 år, så ga de litt opp og vips så var hun gravid:) hun stresset kanskje mye rundt det.

får jo håpe dere får det til:) som oftest går det jo, enten alene eller med hjelp:) men jeg forstår at veien er tøff:/ får håpe det snart er deres tur:D

Ja, alt virker til rette da:) hvor lenge har dere prøvd da?

Svigerinna mi prøvde i 1.5 år, så ga de litt opp og vips så var hun gravid:) hun stresset kanskje mye rundt det.

får jo håpe dere får det til:) som oftest går det jo, enten alene eller med hjelp:) men jeg forstår at veien er tøff:/ får håpe det snart er deres tur:D
Har vel ikke prøvd mere enn 5mnd kanskje.. Så skal vel egentlig ikke si så mye..

Har vel ikke prøvd mere enn 5mnd kanskje.. Så skal vel egentlig ikke si så mye..

Ja 5 mnd er ikke så lenge, samtidig er det veldig lenge! :) så jeg forstår frustrasjonen din!!
Men du kan trøste deg med at 80% (er det vel) blir gravid innen det første året:)

Må forall del ikke si til han at du har eggløsning :P det gjorde jeg med gubben, prestasjonsangst til de grader, fikk den ikke opp rett å slett :P Ble straks bedre hvis jeg ikke nevnte eggløsninga :P

Må forall del ikke si til han at du har eggløsning :p det gjorde jeg med gubben, prestasjonsangst til de grader, fikk den ikke opp rett å slett :p Ble straks bedre hvis jeg ikke nevnte eggløsninga :p
I know haha:p
Gikk heldigvis fint i går:) hjalp med litt oppvarming først:) fikk tankene over på noe annet:) ikke bare buse inn å kommandere sånn haha:p

Jeg sa ingenting om eggløsning da vi prøvde, og tror det er best slik at det ikke blir en "plikt". ;)

Her i huset må jeg unngå å si fra når jeg har el, da får han alt for mye oress på seg å det går til h.. Hvis han blir mistenksom fordi jeg er litt for "på'n" så bruker jeg å si at el enten har vært, eller at det er ikke før om en uke :-)

Her i huset må jeg unngå å si fra når jeg har el, da får han alt for mye oress på seg å det går til h.. Hvis han blir mistenksom fordi jeg er litt for "på'n" så bruker jeg å si at el enten har vært, eller at det er ikke før om en uke :-)
Fikk ikke til å redigere, mente press :)

Wææ, noen tips??
Jeg testet jo i går kveld etter El og da ble den positiv, så med en gang snuppa var i seng gikk jeg til mannen å sa; "kom, vi skal ha sex, jeg har eggløsning"
Det kom visst litt brått på, jeg kunne ikke bare komme å si sånn. Vi prøvde en god stund men han fikk prestasjonsangst og var ikke i nærheten av å komme!
Testet etter El i dag tidlig også, strekene kom med en gang i dag og.
Vi skal prøve igjen i kveld men jeg er litt redd for at denne mnd er kjørt:/

Jeg har i alle fall lært haha! Neste gang skal jeg holde det for meg selv å heller bare ta initiativ ved leggetid eller noe:p

Noen tips til i kveld? Jeg sa han måtte prøve å ikke tenke på det men det var ikke så lett sa han!

Et spørsmål til:
Jeg testet etter El i går morges og fikk negativ, kl 19 fikk jeg positiv. Hvor lenge har jeg sjans på å befrukte egget nå? :)
Hvordan gikk det denne p perioden?!;)

Back
Topp