Presser seg ut...

Leonardo

Forelsket i forumet
Føler baby presser seg ned og sparker seg ut!!! Fyttirakkærn, innimellom er det helt forferdelig ;-) Magen hopper og jeg føler hodet er på vei ned i det aller helligste!!!

Akkurat det samme her!!! Han presser noe helt fryktelig samtlige som han er helt villbass :-P Nesten så det kjennes ut som han skal komme ut!

Jeg føler jeg sitter på hodet innimellom;) og da snakker keg ikke om MITT hodet...

Hvis jeg holder hånda mellom bena mine når babyen dytter hodet, så kjenner jeg det :P Uæ!

Føler baby presser seg ned og sparker seg ut!!! Fyttirakkærn, innimellom er det helt forferdelig ;-) Magen hopper og jeg føler hodet er på vei ned i det aller helligste!!!
Som om eg sku ha skreve det sjøl ;) enkelte ganger må eg berre stoppe opp og puste til ho er ferdig :p

Hvis jeg holder hånda mellom bena mine når babyen dytter hodet, så kjenner jeg det :p Uæ!
Synes det er så rart at du da ikke blir tatt inn eller noe. Spesielt når mannen din er bortreist...
Om du kan ta på hodet må du jo være åpen på noe vis, og da er du jo i fødsel??? :)

Synes det er så rart at du da ikke blir tatt inn eller noe. Spesielt når mannen din er bortreist...
Om du kan ta på hodet må du jo være åpen på noe vis, og da er du jo i fødsel??? :)
Jeg kjenner ikke rett på selve hodet. Det er bak skjede-veggen på en måte. Kjenner omrisset og alt mellom "huden" eller hva jeg skal kalle det inni der :p

Samme her. :P Måtte knipe igjen igår slik at ikke ungen datt ut, hehe. ;) Stikker som tusan, og jeg kjenner underlivet buler ut mellom beina. ;)

Back
Topp