presselyder

LilleLavendel

Forumet er livet
frida lager sånne presselyder når hun sover! kan ligge i to timer og høres ut som hun presser en golfball ut av lille rompestumpen sin. hun våkner ikke liksom, men høres ut som hun sliter med et eller annet altså! er HØYE lyder, sånn at det er umulig å sove.
andre som erfarer det samme??

hihi
ja Alice gjør det også..
men jeg tar ho opp og da raper ho eller kommer med en goood fjert!
legger henne med det samme og da er det stortsett stille lenge...
nokk til at jeg sovner

jeg blir redd for om det er noe galt jeg da! funker ikke å ta henne opp, ingen fjert eller rap! merkelige greier asså...!

hehe.. sånn er det her og[;)] Lager noen skikkelige stønne / presse lyder.. men kommer ingenting.. hverken luft eller stort [;)] Høres nesten litt sinna ut hun er [:)] Lager så mye lyder atte.. blir helt skremt jeg.. innimellom.. kan nesten høres ut som hun slutter å puste av og til også..

Nikolai lager og masse rare lyder når han sover. Merkelige disse små

hihi
ja Alice gjør det også..
men jeg tar ho opp og da raper ho eller kommer med en goood fjert!
legger henne med det samme og da er det stortsett stille lenge...
nokk til at jeg sovner

jepp her også, de sa på sykehuset at det var luft de jobbet med

Her driver Leon sånn store deler av døgnet... [8|] Stakar liten sliter nok litt med magen. Han ligger å presser og presser. Og som regel kommer det mye luft ut, men sånn som i natt har han ligget og presset "hele natten" uten at det har kommet hverken luft eller bæsj ut.

Vi har vært hos akupunktør med han to ganger allerede vi, pga magen (forrige uke og idag). Vil iallefall sjekke om det kan bli bedre. Og vi så bedring i noen dager etter sist gang. Så får vi se om det blir bedre i natt. [:)]

Ellers får jeg kutte ut noen matvarer... (vet liksom ikke hvilke jeg bør unngå først.) Drikker jo ammete, og helsesøster ga meg et råd om å gi Leon to teskjeer ammete før han får mat. Det skal jeg forsøke ikveld! [:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

heddaholm: kan det holde på i lange tider? sånn to timer i strekk og sånn? 

Nei, så lenge holder hun ikke på.. Eller.. forresten... hun sover jo i ca 3 timer hver gang hun sover.. og hun lager sånne presslyder innimellom i de 3 timene.. men ikke konstant.. men kommer masse presslyder i de 3 timene ja...

Why?

[:)]

Back
Topp