Press

Jilli81

Blir kjent med forumet
Klarte ikkje motstå presset.[&:]
Ringte i går å fikk ordnet tidlig UL i dag. klarte ikkje vente lengre. har vært så mange hær inne som har vært, å æ satt hjemme å kjente at nu klarte æ ikkje mere.

Gubben måtte jobbe så tok med mæ ei rørt og stolt bestemor som sammen med mæ fikk sett en liten venn som lå å vinket til mamma i magen..  sukk...
Han/ho va perfekt.. [:)]

Storebror på 3  fikk se bilde når æ kom hjem å han sa : "Mamma d ser ut som en dinosaur..."  trudde æ skulle le mæ skakk, men måtte jo beherke mæ litt, sånn at han ikkje skulle bli forlegen..
Han e nu søt mamma sitt lille gull..  [:D]

Men mest glad e æ nu for at alt så fint ut så langt. så da kan æ glede mæ til neste UL i april.. [;)]

Så moro [:D] Tenker bestemor også ble riktig fornøyd over å bli invitert med [:D]

Så gøy!!!! [:D][:D]
Er helt utrolig å se lille i magen sprelle og vinke og bevege seg.

Selv skal mamma bli med på den ordinære UL. Hun var med på min søster sin så hun sa til meg at jeg ikke hadde noe valg. Hun SKAL bli med! [8D]
Men er i orden for meg altså!

ja ho va stum av beundring når ho sto inne på ul kontoret.
har skjedd litt i utviklingen siden hun va på ul med mæ for 28 år sia..
så d va stort for både mæ å ho.. [:)]

ORIGINAL: firsttime1

oi oi oi så stort da[:D] så kooooseli [:D]

Så koslig[:D] Min på 4 ville vite om det var en storebror eller lillesøster hihihi..så jeg sa at jeg skulle ta nye bilder etter påske og da kan vi kanskje se de... da kom kommentaren [:)]" kanskje dei kan ta å fargelegge litt å da ..... " hihih[:D]

hehe, ja ikkje greit for en liten kropp å skjønne.. [:)]
men ja man kommer langt med noen fargestifter.. [:D]

Back
Topp