Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig slitsomt! Føler jeg må knipe igjen hele tiden. Og går man på do skjer jo ingenting.Ja, føler der akkurat likt, har gjort det i flere uker nå. Slitsomt!
Ja, veldig slitsomt! Føler jeg må knipe igjen hele tiden. Og går man på do skjer jo ingenting.
Alle kommenterer hvor lav magen er nå, så det er jo forståelig at ting presser på...
Føler med deg som har hatt det sånn i flere uker! Er du ved termin nå?
Skjønner at du flyr på veggen snart. Det er lov når man går på overtid. Hvor har du vondter?Jeg er 3 dager over! Holder på å gå på veggen...
Magen har vært lav lenge og siden jeg har hatt så mye nedpress (og mye vondter) trodde jeg kanskje at jeg var moden, men neida - han her lar seg vente på
Kanskje den er lavere enn du tror...? ;-)jepp.. hatt det ei stund -men synes ikke magen min er spessielt lav da
Kanskje den er lavere enn du tror...? ;-)
Skjønner at du flyr på veggen snart. Det er lov når man går på overtid. Hvor har du vondter?
Jeg har hatt vondt i ryggen hele dag. Og nå begynner det å bli konstant ømt i korsryggen. Mulig fordi jeg føler meg litt stresset nå, men finner ingen god stilling å sitte i...
Da er du nok nærmere enn du tror!hihi mye mulig han ligger rundt/ under navlehøyde iallefall, for når jeg står kjenner jeg ingen baby over.. og når jeg var på sykehuset å ble skjekket sa jm at hun tok på hodet hans.. DET synes jeg faktisk er litt ekkelt å tenke på har baare 2cm å hun kjente hodet
Han kommer nok snart skal du se!Har hatt mye murring i korsryggen og nedover lårene, pluss at de siste dagene har jeg kjent på litt menssmerter som kommer og går i magen. Og en del kynnere den siste tiden. Så ja, det er lov å komme nå lillegutt! ❤
Han kommer nok snart skal du se!
Hvor skal du føde?
Ifølge legen min er det mange med termin nå, her jeg skal føde. Så håper bare baby planlegger å komme når det er ledig på fødestuen. Enda en uke til termin her da!