Press på blæra?

Klaramor

Elsker forumet
Uff, nå er det skikkelig ille her! Føler jeg må tisse hele hele tiden og det gjør vondt, akkurat som om mini ligger oppå blæra mi! Har sjekket urin i går og ikke no tegn til uvi!

Flere som har det sånn?

Veldig opp å ned!! Men føler det sånn hver gang jeg skal legge meg om kvelden :p må sikkert opp 3-4 ganger he he :p

Ja og det er irriterende... Føler jeg flyr på do hele tiden, men bare "skvetter" i skåla ;)

Springer stadig på do, er jo så innmari tissetrengt! Men så er det bare en skvett som kommet :p
Veldi kjekt når ein er på shopping ;)

Tisser hvert 15.minutt her. Slitsomt !
Og når jeg setter meg ned for å tisse, så må jeg ikke så mye som når jeg står. Frustrerende! Kanskje jeg bare må begynne å stå å tisse ? :-/

Tisser hvert 15.minutt her. Slitsomt !
Og når jeg setter meg ned for å tisse, så må jeg ikke så mye som når jeg står. Frustrerende! Kanskje jeg bare må begynne å stå å tisse ? :-/
Haha, synes jeg ser masse gravide damer står å tisser;)

Litt opp og ned. Synes faktisk det hjelper om jeg drikker mye vann. Da er det lettere å tisse. Men tror jeg er litt på grensa til dehydrert, så er nok kanskje derfor jeg føler det sånn. Så skal fortsette å peise på med vann!

ja! :)

Må tisse ofte ja! :-)

Jepp! Løper på do og småskvetter i hytt og pine. I gårkveld tok baby et såpass tak i blæra at jeg var sikker på at jeg tisset på meg, men gikk heldigvis så raskt over at trusa berget ;)

Back
Topp