Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er plaget med det samme. Begynte for noen dager siden! Er 28+0 idag. Jeg får det ofte om kveldene! Har desverre ikke noe svar på hva det er, eller om det er noe som burde sjekkes.jeg er idag i uke 28+2 og har fått veldig trykk/press i underlivet som også gjør at jeg blir kvalm. Plutselig får jeg noen grusomme smerter som er vanskelig å forklare. Er det noen som opplever d samme? Evt noe jeg kan gjøre?
Nei,det er vanskelig å vite om man burde sjekke det eller ikke. Skal heldigvis til jordmor i morgen,så får høre med henne daJeg er plaget med det samme. Begynte for noen dager siden! Er 28+0 idag. Jeg får det ofte om kveldene! Har desverre ikke noe svar på hva det er, eller om det er noe som burde sjekkes.
Er like langt og har det likens!! Men kjenner at han driver å snur ser for tia med hode nedover. Kan jo være derfor.?jeg er idag i uke 28+2 og har fått veldig trykk/press i underlivet som også gjør at jeg blir kvalm. Plutselig får jeg noen grusomme smerter som er vanskelig å forklare. Er det noen som opplever d samme? Evt noe jeg kan gjøre?
Ja det er godt mulig. Skal høre med jordmor etterpå, så kan gi en tilbakemelding her til dere om hva det kan væreEr like langt og har det likens!! Men kjenner at han driver å snur ser for tia med hode nedover. Kan jo være derfor.?
Ja det gjorde deMålte de livmorhalsen?