Press og trykk i underlivet..

~lilleL~

Flørter med forumet
jeg er idag i uke 28+2 og har fått veldig trykk/press i underlivet som også gjør at jeg blir kvalm. Plutselig får jeg noen grusomme smerter som er vanskelig å forklare. Er det noen som opplever d samme? Evt noe jeg kan gjøre?

jeg er idag i uke 28+2 og har fått veldig trykk/press i underlivet som også gjør at jeg blir kvalm. Plutselig får jeg noen grusomme smerter som er vanskelig å forklare. Er det noen som opplever d samme? Evt noe jeg kan gjøre?
Jeg er plaget med det samme. Begynte for noen dager siden! Er 28+0 idag. Jeg får det ofte om kveldene! Har desverre ikke noe svar på hva det er, eller om det er noe som burde sjekkes.

Jeg er plaget med det samme. Begynte for noen dager siden! Er 28+0 idag. Jeg får det ofte om kveldene! Har desverre ikke noe svar på hva det er, eller om det er noe som burde sjekkes.
Nei,det er vanskelig å vite om man burde sjekke det eller ikke. Skal heldigvis til jordmor i morgen,så får høre med henne da ;) håper bare det gir seg i løpet av natten og ikke blir værre!!

Er like langt og har det likens!! Men kjenner at han driver å snur ser for tia med hode nedover. Kan jo være derfor.?

Da har jeg vært hos jordmor og hun var redd for at livmora hadde begynt å åpne seg. Ble derfor sendt videre til KK for å få sjekket det ordentlig. Krysser fingrene for at lillegutt blir i magen en god stund til

Så bra :)

Så bra :)

Hadde det sånn i forrige svangerskap og det var plagsomt, men ikke farlig. Gikk 1uke over termin. Ikke fått det ennå, men kommer nok snart.

Skal nevne det for jm neste uke. Kjenner det har blitt værre. Spesielt de stikkende smertene nedentil!

Ja, har det veldig mye..
Ubehagelig, kjennes ut som den kommer ut snart..hehe
Kom ikke før på slutten sist.

Back
Topp