Press nedover

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg kjenner mye press nedover, spesielt hvis jeg har sittet/ligget og så reiser meg. Presser både nederst i magen, skambenet og i sjeden. Flere?

Kanskje det er tegn på at barnets hodet har festet seg? Da trykker hodet på bekkenet mer en før Hos meg har hodet festet seg for mange uker siden så jeg ofte kjenner nedpress, ofte har jeg følelsen at snart vil barnet falle ut..

Nei, her presses det kun oppover og utover :p mini har ikke skjønt at det er nedover han skal!

Har kjent litt press i flere uker nå... Gjør ikke vondt (med mindre det stikker i tillegg)... er bare litt rart.

Jeg kjenner mye press nedover, spesielt hvis jeg har sittet/ligget og så reiser meg. Presser både nederst i magen, skambenet og i sjeden. Flere?
Jepp! Hatt det i flere uker allerede, ganske ubehagelig!

Jeg også :) har følt det sånn en stund :) ganske slitsomt :) spesielt når man har det litt travelt :) for jeg synes det er litt vanskelig å gå da xD

Ja, har hatt den sånn en stund. Blitt spesielt mye press de siste dagene.

Jeg også :) har følt det sånn en stund :) ganske slitsomt :) spesielt når man har det litt travelt :) for jeg synes det er litt vanskelig å gå da xD
Ja må liksom stå litt stille etter jeg har reist meg før jeg klarer å ta noen skritt. De første 20 skrittene kjennes det ut som at livmortappen dyttes nedover i sjeden.

Travelt er det forresten bare å glemme å ha det - det er umulig! Jeg kommer når jeg kommer :p

Kanskje det er tegn på at barnets hodet har festet seg? Da trykker hodet på bekkenet mer en før Hos meg har hodet festet seg for mange uker siden så jeg ofte kjenner nedpress, ofte har jeg følelsen at snart vil barnet falle ut..
Hodet har jeg fått beskjed om ligger langt ned og "godt innstilt", men ikke helt festet, jordmord kunne bevege det litt.
Føles ut som det er på vei ut ja

Det er ikke noe hyggelig følelse men det er i hvertfall normalt :) barnet forbereder seg ;)

helt normalt har hatt det nu siden uke 33 da hodet festet seg, men nu som ho e blitt større har jeg så si hele tiden nedpress og at det er ubehagelig men alt er helt normalt er jo bare ungen som gjør seg klar :) sist jeg var på kontroll den her uka var hodet festet godt å godt nede i bekkenet. ser ut som en pengvin når jeg går for det føles ut som ungen e på vei ut :p

Ja kjennes ut som han dytter seg ned så det stikker i skjelden og det kjennes som det skal bli hull. :-P

Ekkelt, men håper det er et modningstegn

Har ikke vært på kontroll på 1 mnd! (Er 38+3) vet ikke om hodet er festet.

Vet ikke om det et nedpress jeg har, for jeg føler ikke at ungen skal falle ut. Vet ikke hva det kjennes som, spesiell følelse. Allikevel så presser det jo. :confused: Har fått pingvingangen da! Gubben synes det er fryktelig morsomt å se på!

Pingvingange her også. Når jeg går i trapper kjennes det ut som noen stikker meg på innsiden av skinka. Ikke vondt, men litt ubehagelig.

Back
Topp