Press i ryggen.

Minime2411

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
Jeg har i dag begynt å få ett veldig press nederst i ryggen innimellom. Kan sammenlignes med når jeg er sliten i ryggen og legger meg flatt på rygg på gulvet. Det er skikkelig ubehagelig. Er dette normalt? Andre som har det og vet hvorfor? Jeg er ikke bekymret eller noe. Bare lurer. Er ikke regelmessig heller, så ikke rier.
 
Her også. Helt ned i halebeinet og press i rumpa. Merker det når jeg står eller sitter, og da presser det og er veldig ømt i underlivet også. Har vært plaget med bekkenet i flere mnd, men merker mye spesielt når jeg gjør litt. Som idag, holdt litt på ute med måking av snø. Nå gruer jeg meg nesten hver gang jeg må reise meg fra sofaen :wtf:;)
 
Er nok ikke unormalt høres det ut som.. Men kontakt føden eller JM om du er bekymret :)
 
Her også. Helt ned i halebeinet og press i rumpa. Merker det når jeg står eller sitter, og da presser det og er veldig ømt i underlivet også. Har vært plaget med bekkenet i flere mnd, men merker mye spesielt når jeg gjør litt. Som idag, holdt litt på ute med måking av snø. Nå gruer jeg meg nesten hver gang jeg må reise meg fra sofaen :wtf:;)
Har ikke gjort noe heller. Tror det kan være maserier. Eneste gangene det ikke kommer er når jeg ligger på siden. Er ikke noe regelmessig (har sjekka), er bare ikke noe godt [emoji85]
 
Har ikke gjort noe heller. Tror det kan være maserier. Eneste gangene det ikke kommer er når jeg ligger på siden. Er ikke noe regelmessig (har sjekka), er bare ikke noe godt [emoji85]
Kroppen forbereder seg nok til fødsel,.men lurt å sjekke opp om det fortsetter kanskje.:)
 
Kroppen forbereder seg nok til fødsel,.men lurt å sjekke opp om det fortsetter kanskje.:)
Finni ut nå at det må være at jeg rett og slett er sliten i ryggen, for kjenner ingenting så lenge jeg ligger på siden og ikke har noe belastning på ryggen.
 
Back
Topp