Press i magen

Bruker47ma

Flørter med forumet
Er 12+ uker nå, og kjent en slags press i magen, minner meg om når jeg var gravid sist og ungen snudde på seg:eek:
Kjent dette 3 ganger nå, å lurer på hva det kan være, veldig merkelig og rar følelse, er jo ikke mange ukene så kan jo umulig være bebien jeg kjenner, den er jo ikke veldig stor enda:p hehe noen andre som har kjent det samme? Er mitt fjerde barn så er vandt og vet hva jeg skal kjenne etter somregel... Sist kjente jeg spark i uke 14, å vet med sikkerhet at det ikke er det! Babyen er jo så liten. Kjennes nesten ut som noen presser innenfra og ut helt sakte, akkurat det babyen ligger... Merkelig...

Kynnere? Husker første kynnern min sist, skjønte ingenting og fikk panikk ;-)

Aah, ja det er jo godt mulig det er kynnere:p skjønte ingenting:p hehe aldri kjent det før så tidlig hehe trodde først æ måtte på do, men det va heilt feil hehe :p:p

:-D hihi. Får håpe du slipper å plages så mye med de fra så tidlig. Blir slitsomt i lengden :-P

Jeg tenkte også kynnere med en gang...

Har kjent det flere ganger jeg også når jg ligger rett ut å slapper av. Synes det er tidlig men kjenner igjen følelsen. Er 10 uker :p er ikke kynnere jeg føler heller ;)

Innbiller meg at jeg har kynnere om morgenen

Back
Topp