Press i magen

Bruker47ma

Flørter med forumet
Er 12+ uker nå, og kjent en slags press i magen, minner meg om når jeg var gravid sist og ungen snudde på seg:o
Kjent dette 3 ganger nå, å lurer på hva det kan være, veldig merkelig og rar følelse, er jo ikke mange ukene så kan jo umulig være bebien jeg kjenner, den er jo ikke veldig stor enda:p hehe noen andre som har kjent det samme? Er mitt fjerde barn så er vandt og vet hva jeg skal kjenne etter somregel...

Er 12+ uker nå, og kjent en slags press i magen, minner meg om når jeg var gravid sist og ungen snudde på seg:o
Kjent dette 3 ganger nå, å lurer på hva det kan være, veldig merkelig og rar følelse, er jo ikke mange ukene så kan jo umulig være bebien jeg kjenner, den er jo ikke veldig stor enda:p hehe noen andre som har kjent det samme? Er mitt fjerde barn så er vandt og vet hva jeg skal kjenne etter somregel...

Er kanskje litt tidlig ? Men jeg vet ikke, det er min første og jeg kjenner ingenting

Forrige gang kjente jeg spark i uke 14, kjenner med sikkerhet at det ikke er spark. Skjønner bare ikke hva det kan være, blir litt småuggen hver gang det kommer;p kjennes ut som noen presser innenfra og ut helt sakte, men på samme plass..

Er 12+ uker nå, og kjent en slags press i magen, minner meg om når jeg var gravid sist og ungen snudde på seg:eek:
Ja, jeg har kjent det 2-3 ganger.. Er helt merkelig!! Aner ikke hva det er :s er selv 14 uker i morgen. Første gangen det skjedde var jeg vel mellom 12-13 uker. Dette er mitt andre barn :)

Jeg kjenner noe press øve4st i magen, samme følelse jeg hadde når sønnen min var i magen å bevegde seg. Men jeg tror det er innvoller som beveger seg og flytter på seg :-) jeg er 15 uker. :-)

Fikk ett tips om at det kunne være kynnere, så henger meg på den da det minner veldig, bare aldri hatt kynnere før på slutten av svangerskapene:p

Det jeg har hatt er absolutt ikke kynnere :) det har jeg hatt flere ganger allerede, sa strammer jo bare magen seg, ikke noe særlig annet enn det og ubehag/vondt..

Back
Topp