presentasjonstråden..

BabyV

Betatt av forumet
Hvor er alle disse Aprilmammaene blitt av?
Greit nok med de som har født i mars osv, men seriøst?
Det var jo såååå mange, og så "få" aktive igjen.

JEG ER HER!!!! :P
har termin 25 april og er stuck i sofaen. 
tilbringer dagene med å vente på at min samboer skal komme hjem fra jobb. å hei så spennende. 
Så jeg er her jeg! :D 

Jeg er også her, men er lite aktiv. Er bare innom å leser som regel.

Jobber med bacheloroppgave som skal leveres i mai. Har prøvd å bli sånn ca ferdig før fødsel, siden tiden etter blir travel nok med to barn, seminar og en del pensum som må leses før muntlig eksamen i juni.

Ellers har påsken vært rolig med noen gåturer, besøk fra mamma og et vennepar med barn. I dag har vi vært på skitur, noe treåringen ikke har vært veldig begeistret for, men i dag koste han seg skikkelig på tur :) veldig greit med 8 grader og en sol som varmer :)

Har vært veldig tålmodig til nå når det gjelder fødsel på grunn av alt skolearbeidet, men kjenner nå når terminen er 9 dager unna at det er på tide at det skjer noe snart. Lei av å være en ball! Magen er i veien og det er vell det eneste jeg har å klage, på heldig som jeg er.

jeg er her :) å jeg er aktiv :)

Jeg er også fremdeles her, bare litt mindre her inne...
Er blitt så sliten om dagen :-p

Er ogsaa her

Jeg er her. DRIT LEI !!

LEI! 

Godt det er noen her!
Men det var så bare så utrolig mange til å begynne med...

jeg er å her, termin 16 april, er møkkings lei, men det hjelper jo lite... Kjenner jeg gleder meg litt til hverdag igjen nå etter påska, huset for meg selv, mannen på jobb og snuppa i bhg, DET skal bli deilig, snuppa har ikke vært i bhg siden fredag den 30.. så litt tid for meg selv nå er akuratt det jeg trenger

Jeg er også her...
Har liksom oppdaget forumet nå i senere tid jeg. Synes det er godt å lese om hvordan andre har det som er midt oppi det samme som meg.
Selv om det er nr. 2 for meg, så måtte jeg ikke vente på samme måten med førstemann, som kom i uke 36, slimpropp om morgenen og rier som startet på kvelden og i løpet av natten og morgentimene var det gjort.
Modningsrier, kynnere, bekkenløsning, løs mage, kvalme og alt der her andre som går forut for en fødsel har vært helt nytt for meg. Men nå har jeg jammen fått prøve det også.
Håper og tror stadig at i dag er dagen. Og plutselig nå snart, så er det vel det...
Termin er i morgen!

Kryssemynte skrev:
Jeg er her. DRIT LEI !!

LEI! 

Hehe, huffda! Føler du fikk uttrykket deg ganske greit der kryssemynte;-) OM det er noe trøst er du ikke alene!

Kryssemynte skrev:
Jeg er her. DRIT LEI !!

LEI! 

yes.. der kan jeg si meg enig.. vært tålmodig lenge nok nå... :p

Jeg er her, og er aktiv! Men veldig utålmodig!! Termin om 2 dager

Jeg er også her, med over 2 uker igjen :)

Opplever masse modning og tegn, så det gjør at jeg venter litt for tidlig... Men synes det er fint å "dele" litt symptomer her inne ;) Håper jeg ikke blir her inne alene til slutt! hehe...

Er her også, to uker igjen. I dag skulle jeg begynne permisjonen for alvor, rusle rundt i byn og kose meg, shoppe og gå på kafe. Ender opp med at jeg blir kjempesliten, får masse nedpress, ødemene blusser opp etter en halv times gange - denne gangen også på hendene, har allerede utvidet armbåndsuret med to hakk, det er visst ikke nok. Og attpåtil ble denne ukens kontroll avlyst pga syk jordmor. Så nå blir det tre uker mellom forrige og neste kontroll. Akkurat nå som jeg har fått ødemer fra monsterplaneten.... Da jeg innså at permisjonen ikke kom til å bli så glamorøs som jeg trodde først, gikk jeg på platekmpaniet og kjøpte en haug med dvder, og tok bussen hjem. Nå skal jeg tilbringe de kommnde ukene på sofaen hjemme og slappe av, i stedet for å vagge rundt i byen.

Back
Topp