Presentasjonstråd

Kiwi78

Elsker forumet
Flott om alle kommende mars-mammaer legger inn en liten presentasjon av seg selv, slik at vi kan bli litt kjent!!! Starter jeg!

Jeg er 28 år, samboern min er 29. Vi bor for tiden på New Zealand, men flytter hjem til Trøndelag om ei uke. Vi er forlovet, og planlegger bryllup nesten sommer (får nå se hvordan det blir nå da....). Ingen barn fra før, og spiren satt på første forsøk!!! Gleder oss masse, og har foreløpig termin 5.mars!

Bra initiativ, Kiwi78!

Jeg er fra Stavanger og hos oss satt spiren på tredje forsøk. Jeg og mannen min er henholdsvis 26 og 30 år, og vi bor i Stavanger. Terminen for spiren vår er 1. mars 2007!

hei

Eg kommer i fra jæren. eg selv er 22 år nå den 16 juli. min sanboer er 25 nå i oktober. Spiren sat på vårt 2 forsøk. samboeren å eg har vert forlovet nå i 4 år den 16 juli. ingen barn fra før bare en liten hund å ta meg av(men det er jo arbeid det også) Termin etter kalkulatorene her inne så blir det 4 mars:)

[:D][;)] lykke til alle sammen[;)][:D]

Jeg er fra Bergen og er 21 år, sambo er 26 og vi har en litenstor på snart fire, det skal bli kjekt med en liten til da! Spiren satt etter 5pp og  har sånn cirka termin 8 mars 2007![:D]

Jeg bor nå i Trondheim, og blir 23 år den 16. juli.. Samboeren min  blir straks 25...
VI slutta på prevensjonen i april og i slutten av mai satt spiren[:D]
Ingen barn fra før,men en liten kattepus (som er kjempe bortskjemt) he he

Foreløpig tremin er 3. mars. 2007

Hei,

Jeg er 35 blir 36 i år, har tre jenter på 7, 11 og 15 år. Min samboer er 35 og dette blir hans første barn :-) har termin 6 mars ifølge terminkalkulator her inne på BV. Vi bor i Bergen

Hei på Dere jenter
jeg er 30 år, bor i Trondheim, har en datter på 3 år, som bor delvis i nord-trøndelag, og delvis her, men det går veldig bra.
Jeg har foreløpig termin 2.mars
Kanskje det er flere som bor i Trondheim, hadde vært koselig å møtes på en kaffe og kanskje nyte sola i sommer

jeg er bor i Bodø og er 28 år og min forlovede er 37. spiren vår satt etter 15 mnd,så det tok sin tid! [:)] men nå er alt det glemt! [:D] han har en sønn (snart 10 år) fra før og jeg har ei datter (snart 5 år) fra før. foreløbig termin er 6.mars,men jeg skal på ul om to uker og da kommer vel den helt rette! [:)]

Hei! Jeg er fra Stavanger og er 26 år. Dette er første gang jeg forsøker å bli gravid. Håper alt går bra [:)] Er klar over det kan skje uønskede ting, men er lov å håpe [;)]

Jeg er 25 år fra bergen.
Vår satt på 6pp etter ma i julen.
Litt spesielt at den satt denne gangen siden jeg skulle hatt termin og ikm på samme dag. 29juni...

Jeg er 26 år og kjæresten er 27. Vi bor i Trondheim. Fra før har vi en sønn som blir ni i november. Her tok det ti laaange måneder før det klaffet, og nå er jeg superlykkelig! [:)] Er litt usikker på termin, men i første halvdel av mars en gang i hvertfall.

Hei. Jeg er 30 år og mannen min er 33 år. Vi kommer fra Trondheim. Koselig å se det er flere fra byen her. Jeg jobber som miljøarbeider, men har ferie nå..Gleder oss kjempe mye til å bli foreldre..[;)]

Hei! 24 år fra Oslo. Gift. Gravid etter 2 pp etter en ma i mars, håper virkelig ikke det skjer igjen. Gleder oss masse[:)]

Heisann!
Jeg kommer fra Vestlandet, bor for tiden i Nederland. Er 32 år, gift, han er 36, første graviditet og vi har prøvd siden september i fjor. Var innstilt på en liten pause nå, men jammen der satt den gitt. Merkelige greier dette her, men er det ikke litt typisk?[:D] (og veldig gledelig)

Tot ziens!

Hei! Jeg er 23 år og min kjære er 25. Jeg er akkurat ferdig utdannet førskolelærer. Vi bor i Vestfold og er nå på husjakt, må jo ha plass til en til etterhvert!

Hei!

Jeg er 26 (snart 27) og mannen min blir 29 om et par dager..
Vi bor utenfor ålesund og har ei jente som blir 3 år i morgen. Har prøvd ca 1 år med et par sa/ma underveis, men nå håper vi at denne sitter!!!!
Holder på å skal flytte inn i nybygget hus. Gleder oss veldig til det!!!!

Gratulerer så mye! Og velkommen til forumet [:D]

eg er 21, han er 23, vi venter vår fyrste baby 19. mars. har hatt en ma, rett før påske. vi blei gravide på 3 forsøket begge gangane. Bur i Ørsta, Norges råneby... eg er student, han er rørleggar. vi har plana om at han skal ta tidskonto, og eg eit lett studium. ja takk begge deler er mitt motto, hihi.
det var vel det...

eg er LilleMusMei, 27år i år og han ble 30 i år.
bor i Rogaland. Skal føde på Stavanger Universitetsykehus trolig den 9mars etter BV kalkulator.
Jeg har en søt liten skolegutt fra før på 6 1/2år [:)]

Hei!

Jeg er 24 år og mannen min er 26.
'har en datter på 1 år og 3 mnd.er nå gravid med nr 2 med foreløpig termin 9 mars.
Bor i Stavanger.

Back
Topp