Presentasjonstråd

LillyMom

Gift med forumet
*MIA*
Vi som prøver :)
Oktoberlykke 2019
Skal vi ha en enkel presentasjonstråd? :joyful:

Dette blir vårt fjerde barn, etter et brått og uventet sterkt ønske om en til, etter å ha solgt alt utstyr etter tredjemann :hilarious: Blir 40 i år, så det ble «i siste liten». Gift med pappaen til barna, driver eget firma og er bosatt på Østlandet. Foreløpig termin 10 des :Heartred
 
Dette blir mitt 2 barn, mens det er min manns første. Jeg er 38 år og har vært gift i 8 år. Vi må også ha alt nytt siden mitt første barn er 16 år. Bosatt i Nordland og har foreløpig termin 6 des :Heartred
 
Jeg er 34 år. Blir 35 til sommeren :bag: Bor på Østlandet. Er gift og sammen har vi 5 barn, men barn nr 4 er i himmelen(svangerskapsavbrudd 14+5). Ble plutselig bestemt forrige mnd ved eggløsning at vi skulle begynne med prøving :angelic: Jeg tenkte egentlig å drøye det litt, for å få ønsket aldersforskjell, men :p Dette er mitt syvende svangerskap, og forhåpentligvis barn nr 6. Foreløpig termin 11. desember, men blir satt i gang to uker før termin.

Barna våre:
Gutt april 16, jente april 17, jente august 20, jente november 22(svangerskapsavbrudd) og jente september 23 :Heartred

For tiden er jeg hjemme i foreldrepermisjon, men begynner (dessverre) på jobb igjen 1. mai :sad010Før jeg gikk ut i permisjon fikk jeg tilbud om 100% fast stilling som helsefagarbeider, noe jeg takket ja til. Men de første månedene skal jeg jobbe 80%.

Ellers elsker jeg å sy. Jeg syr mye babyklær og barneklær :love017 Gleder meg såå til å sy i de minste størrelsene igjen! Så håper jeg at neste baby blir mindre gulpete enn forrige, for med hun var det ikke noe vits å ha på klær de første ukene :wacky:
 
36 år, har ett barn (15 år) fra tidligere forhold. Blir dermed mitt andre barn, men min manns første. Har akkurat kvittet meg med alt babyutstyret som var lagret på loftet siden jeg ikke skulle ha flere barn, så dette var godt timet
 
Hei! Jeg er 33 år, mannen min er 34. Vi har vært gift i snart to år og sammen i 12. Sammen har vi to jenter på 8 og 5 år. Bor i Spania, men har hus på Østlandet i Norge som vi kanskje skal hjem igjen til om noen år. Gleder oss veldig til lille i magen kommer alle sammen. Foreløpig termin er 10.des:)
 
Hei, 34 år gammel fra Bergen. Blir 35 i sommer, bor sammen med forlovede og en liten gutt som fyller 3 år i August.
Hatt en litt strevsom prøvetid frem til nå, men det ser ut som det skal gå veien denne gangen. Krysser i alle fall fingrene for det.

Foreløpig termin er 5 desember, men kjenner jeg kroppen min rett så blir det en November baby :hilarious:
 
Hei,
Førstegangsgravid, 32 år og bosatt på Østlandet her‍♀️
Har hatt en lang prøveperiode på 1,5 år, har PCOS og slitt mye pga det. Mistet i uke 4+0 i januar.
Er nå i uke 4+5. Føler meg ikke noe trygg på at dette kan gå veien, så kjenner at tidligere SA har satt større spor enn jeg trodde. Veldig spent på de neste ukene
 
Hei,
Førstegangsgravid, 32 år og bosatt på Østlandet her‍♀️
Har hatt en lang prøveperiode på 1,5 år, har PCOS og slitt mye pga det. Mistet i uke 4+0 i januar.
Er nå i uke 4+5. Føler meg ikke noe trygg på at dette kan gå veien, så kjenner at tidligere SA har satt større spor enn jeg trodde. Veldig spent på de neste ukene
Velkommen å lykke til. ❤️ Vi hadde også en SA i Desember i fjor, men heldigvis gikk det for å bli gravid igjen. Sliter også med PCOS, men har i denne PP prøvd med WildYam å nå fått positiv test. Ønsker deg lykke til videre
 
Hei
Jeg er 36 år og gravid med nr 3. Hadde en BO i oktober , der jeg måtte ha medisinsk Abort. Helt forferdelig. Håper det går veien nå :) hvert på jobb intervju før påskeferie , så spent på det og kjenner at jeg vil vente en stund før jeg informer jobben.
 
Hei!
Jeg er 28 år, og dette blir både mitt og samboers første barn! Dette er noe jeg har gått å drømt om hele livet, så etter jeg og samboeren min forlovet oss etter nesten 4 år sammen i desember, bestemte vi oss for å begynne å prøve!

Vi bor idag i Bergen, men flytter hjem til Nord-Norge i slutten av mai ☺️
 
Hei :) Jeg og mannen min er begge 29, blir 30 i år. Har en sønn på 1,5 år som ble født i oktober 2022. Vi bestemte oss litt spontant nå for å prøve på nr 2 og det er litt uforståelig for meg at det klaffet på første forsøk. Ser ut som foreløpig termin er ca 19. desember. Storebror kom nøyaktig 20 dager før termindato, så jeg har et stille håp om at denne gjør noe lignende, så vi akkurat kommer med i novemberopptaket til barnehage:p Men det blir fint uansett.
 
Jeg er 36 og han er 46, jeg har 2 barn (13 og 15) han har 2 (5 og 8). Ikke planlagt og jeg har diabetes 1( hatt i knappe 3 år) så dette kan bli en utfordring da ingenting har blitt gjort (forberedninger osv). Men man får bare ta det som det kommer å følge opp å håpe det går bra. Termin 13.desember
 
Jeg er 34 og mannen 32, har ett barn på 2,5 år og en hund på 3. Brukte litt tid på å få første med to MA før det endelig satt, bestemte oss for at vi ikke skulle ha flere men nå klamrer vi oss fast i håpet om at spiren holder hele veien. Brukte litt over 10 mnd på å bli gravide denne gangen. Jeg går hjemme og håper å kunne gjøre det enda en god stund fremover, det er til tider slitsomt men jeg elsker det :Heartred
 
Back
Topp