Presentasjonstråd

Hei. Er 33 år, typen er 34. Venter vårt 2 barn. Bor litt utenfor Bergen. Jeg jobber 3 delt turnus som sykepleier. Har et barn fra før født i august 2024. Så august er tydeligvis mnd for oss. Vi har prøvd i rett over 1 år på barn nr 2, og nå når vi endelig har fått henvisning til utredning så kom endelig positiv test igjen - holder pusten for at dette skal gå bra! Har heldigvis de fleste symptomene foreløpig, så føler meg veldig Gravid :happy:
August 2020 mente du kanskje?:hilarious: gjetta med bakgrunn i banneren din hehe
 
Jeg og samboer har 3 barn - de to eldste ganske nærme alder, og så en attpåskatt som nå tydeligvis ikke skal være minsten lenger:hilarious: litt blanda følelser, FIRE barn liksom... men det skal nok gå fint. Og sikkert greit for minsten å ha noen litt nærmere sin egen alder om de store plutselig begynner å flytte ut om 6-7år+
 
Sniker meg stille inn hit. Vi har hatt en lang og trøblete vei denne gangen, og i dag testet jeg endelig positivt. Tørr ikke helt å slippe jubelen helt løs da jeg hadde MA i uke 5/6 sist, og dette er siste gang for oss (ivf-spire). Men håper spiren sitter helt inn denne gangen.

Vi har to barn fra før, på 3,5 og 14 år. Bor i utlandet. Gleder meg til å følge resten av gjengen frem til August 2024 og håper det går bra for alle :Heartred
 
Hei hei! Jeg får presentere meg litt, jeg også. Jeg er 38 år gammel og bor i Telemark, og jobber med markedsføring på nett. Ellers er jeg interessert i hage, strikking og korps.

Vi har ei jente fra før, hun er 2,5 år gammel nå. Hun skulle egentlig hatt en storesøster, som dessverre døde i magen min over termin sommeren 2019. Vi har også vært gjennom en spontanabort og en komplett blæremola, en morkake uten foster, før vi endelig fikk den friske jenta vår sommeren 2021. Jeg ammer fortsatt en del og har bare hatt mensen to ganger siden den kom tilbake, og plutselig var jeg gravid igjen! Det føles veldig heldig, men også litt skummelt, da vi har vært gjennom en del smerte på veien mot å bli foreldre. Håper det går bra denne gangen også! :Heartred
 
Heihei. Jente på 25 år og samboer på 27 år. Samboer har 1 barn på 4 år fra et tidligere forhold. Jobber på hotell og driver også å tar en mastergrad samtidig.

Er i dag ca 6+4, litt usikker med tanke på at vi hadde en SA i slutten av oktober. Har ikke hatt mens etter dette så usikker på hvor langt vi er på vei. Krysser alt for at det går fint denne gangen!
 
Hei hei! Jeg får presentere meg litt, jeg også. Jeg er 38 år gammel og bor i Telemark, og jobber med markedsføring på nett. Ellers er jeg interessert i hage, strikking og korps.

Vi har ei jente fra før, hun er 2,5 år gammel nå. Hun skulle egentlig hatt en storesøster, som dessverre døde i magen min over termin sommeren 2019. Vi har også vært gjennom en spontanabort og en komplett blæremola, en morkake uten foster, før vi endelig fikk den friske jenta vår sommeren 2021. Jeg ammer fortsatt en del og har bare hatt mensen to ganger siden den kom tilbake, og plutselig var jeg gravid igjen! Det føles veldig heldig, men også litt skummelt, da vi har vært gjennom en del smerte på veien mot å bli foreldre. Håper det går bra denne gangen også! :Heartred
Så hyggelig å se deg her ❤️
 
31 år og forlovet. Ivf fryseforsøk nr 3 nå. Vi testet pos i dag:happy: SA i uke 7 første innsett, mislykket forsøk andre innsett - så nå håper vi at det går veien denne gangen. Ingen barn fra tidligere. Jobber i ambulansetjenesten.
 
Back
Topp