Presentasjonstråd

Du er god som fikser alle trådene!

Kvinne 33 her. Har to barn på 4 og snart 2 fra før, og har altså endelig fått med mannen på nummer tre. Jobber i Oslo og bor litt utenfor - perfekt blanding av byliv og landlig. Er egentlig skikkelig byjente som nettopp har flytta ut av sentrum, men trives overraskende godt med et roligere tempo også. Elsker å lese bøker, spille brettspill og skravle, og rir et par dager i uka. Studerer også deltid ved siden av jobb, så det er nok å drive med. Liker det sånn! :happy:
 
Er 25 år og bor på Vestlandet i nærheten av Ålesund i en liten leilighet. Har ett barn fra før som snart blir 1 år. Liker blomster, planter, urtemedisin og lesing. Drikker en del te og er veldig interessert i det, noe det blir mindre av nå med barn i magen. Samboer og jeg leker med tanken på å gifte oss på våren kanskje. Vi får se hva det blir :love7
 
Enig med Hjelp, supert at du ordner!

Jeg er 31 år fra Ringerike. Har ingen barn fra før, men det er veldig ønsket :Heartred Har kun hatt to PP så langt, første endte i SA i uke 4+4, men kom rett tilbake i syklus igjen, så vi kjørte på igjen med en gang. Den satt også, så krysser fingrene for at det går veien. Jobber som lærer.
 
Jeg sier hei her også, menstermin er 30. juli så hvem vet! 35 år, bor med samboer og en hund, ikke barn fra før av. Vi bor i Porsgrunn og er lærere begge to. I år har vi hatt SA, SA, kjemisk, MA i uke 12. Avlivet den ene hunden. Faren min har aggressiv og dødelig kreft. Tjo hei!
Nå er vi innunder IVF i Porsgrunn, men med naturlig syklus og ligging. Jeg får progesteronstøtte + blodfortynnende fra i morgen av, så har kanskje denne graviditeten bedre forutsetninger enn den forrige i alle fall!

Jeg liker forum godt og er egentlig en aktiv forumtype, må bare se litt an hvordan dette går i starten før jeg slipper meg helt løs.
 
Jeg er 28 år, mannen er 32. I april sluttet vi med prevensjon, bestemte oss for å prøve på tredjemann. Har ei på 5 og ei på 3. Lillebror ble født i september, altfor tidig (uke 16). Så nå sitter jeg her mer positiv test igjen, og krysser alt jeg kan for at det skal gå bra :Heartred

Jobber som barnehagelærer og studerer spesialpedagogikk, ferdig i mai. Ellers i min travle hverdag er jeg veldig glad i å strikke :p
 
Hei! Jeg 37 år, bor i osloområdet, er enslig og gravid med donor. Har ingen barn fra før av, og er helt sikker på at det er riktig av meg å heller få barn alene før det er for sent enn å vente forgjeves på en å få de med.

Har forsøkt i snart to år, først med seks runder inseminering, som kun førte til en tidlig spontanabort, før jeg gikk over på IVF denne våren. Ble gravid med det, men oppdaget MA på tidlig ultralyd. Så tør enda ikke stole på at dette kommer til å gå veien, men prøver så godt jeg kan å slappe av og håpe på det beste!
 
Hei! Håper det er greit at jeg er litt her også. Har termin i slutten av juli, men i følge en annen app så er det 1 august :p
Og siden førstefødte kom 11 dager over tiden, ser jeg for meg at dette blir en august-baby..

Er 33, egentlig fra nord-Norge, men fluttet til Trondheim for noen år siden. Fant drømmemannen og har kjøpt leilighet sammen. Har en sønn på 10 år også :Heartblue
 
Jeg er 32 år, gift, utdannet barnehagelærer og bor i Agder i listerområdet.
Jeg har menstermin 10 august. Vi har ett barn fra før på 4 år.

Vi fikk første på første forsøk, helt naturlig så vi tenkte aldri at det var et problem for oss før vi senere skulle prøve på barn nummer to, men på nummer to har vi prøvd i flere år og gått gjennom flere mislykkede IVF-forsøk. Hadde egentlig nytt forsøk i februar, men siden jeg plutselig fikk en positiv test nå så ser det ut til at vi ikke trenger det
 
Hei
Jeg er 32, vi bor i Oslo området og har fra før ei jente født i 2021. Den gang var jeg mye på forum men fikk meg ikke til å skrive noe, så kanskje det blir mere denne gangen. Vi får se, veldig hyggelig hvertfall!
Sist brukte vi 8pp, denne gangen satt den på første forsøk, som egentlig ikke var et forsøk siden vi tenkte det aldri kom til å gå så fort. Terminen dersom denne sitter hele veien er ifølge EL 11.august, første ultralyd 21.desember ♥️
 
25 år, kjæresten er 27! Får vår første og har termin ca 8/8-24❤️ Sluttet på p-piller i august, fant første eggløsning 13.nov. Jeg jobber i butikk og han i anlegg. Bor ikke sammen ennå, er 1,5 time mellom oss:( Flytter sammen til våren❤️
 
Hei! Jeg og min samboer er 33 år, bor i Bergen og har en liten gutt på 20 mnd og en hund:) Vi har vært så heldig at begge klaffet på pp4, så håper jeg det holder hele veien til august 24:Heartred Gleder meg til å følge reisen med dere andre her også, det er få man kan mase så mye om graviditet med:laughing002
 
Hei!
jeg er 33, kjæresten min er 30. bor på nordmøre i hus med pusen vår.
Sluttet på prevensjon i desember i fjor, og ble gravid med første i mars :Heartbigred lillegull vårt David, ble dessverre født i uke 25 i august og jeg fikk diagnosen livmorhalssvikt.
Det er derfor tenkt at det kan skje igjen og jeg ble søkt inn til operasjon, men nå skjer jo ikke den :happy3
Skal få cerclage i uke 13-15 og blir lagt inn hvis/når livmorhalsen min blir kortere enn 2,5 cm.
Vi begge jobber egentlig som fastlege, men jeg er enda sykemeldt.
 
Hei alle sammen:cat:
Vi er 32 og 33 år gamle, fra sørlandet. Vi har vært sammen i 13 år. Har et barn født i 2016 som satt på første pp. Etter det har jeg mistet 7 ganger. 5 spontanaborter, en MA og en Exu. Før jenta vår hadde jeg også 2 kjemiske, men de var uplanlagte. Så dette er vår 11. påbegynte graviditet ❤️ Vi skulle egentlig sette inn blastocyst som vi har på frys (pgt), men så ble jeg naturlig og uplanlagt gravid Igjen! Vi er veldig redde og urolige mtp situasjonen vi er i og alt vi har vært igjennom :Heartred Jeg har hjerteformet livmor, problematisk arrvev pluss "søkk" i livmoren etter keisersnitt som ikke grodde pent, jeg har kun 1 eggleder, lav amh verdi og en genfeil(balansert translokasjon, kromosomfeil) som forårsaker spontanaborter. Vi må ta morkakeprøve i uke 12 hvis vi er heldige nok til å komme så langt, for å sjekke at babyen er frisk. Håper på et mirakel! :HeartredØnsker så veldig at jenta vår skal få et søsken:cat:
 
Hei. Er 33 år, typen er 34. Venter vårt 2 barn. Bor litt utenfor Bergen. Jeg jobber 3 delt turnus som sykepleier. Har et barn fra før født i august 2024. Så august er tydeligvis mnd for oss. Vi har prøvd i rett over 1 år på barn nr 2, og nå når vi endelig har fått henvisning til utredning så kom endelig positiv test igjen - holder pusten for at dette skal gå bra! Har heldigvis de fleste symptomene foreløpig, så føler meg veldig Gravid :happy:
 
Back
Topp