Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har kun hatt to PP så langt, første endte i SA i uke 4+4, men kom rett tilbake i syklus igjen, så vi kjørte på igjen med en gang. Den satt også, så krysser fingrene for at det går veien. Jobber som lærer.
Spent på om vi er flere eldre med termin i august.

Jeg er 37, så ikke ung, jeg heller.Jeg er 41 og sambo er 46. Jeg har to barn fra før på 15 og 13 år. Samboer har ingen fra før. Vi bor litt utenfor Oslo og flytter inn i nytt hus om 14 dgr.Spent på om vi er flere eldre med termin i august.

Gleder meg til å følge reisen med dere andre her også, det er få man kan mase så mye om graviditet med
lillegull vårt David, ble dessverre født i uke 25 i august og jeg fikk diagnosen livmorhalssvikt.
Jeg har hjerteformet livmor, problematisk arrvev pluss "søkk" i livmoren etter keisersnitt som ikke grodde pent, jeg har kun 1 eggleder, lav amh verdi og en genfeil(balansert translokasjon, kromosomfeil) som forårsaker spontanaborter. Vi må ta morkakeprøve i uke 12 hvis vi er heldige nok til å komme så langt, for å sjekke at babyen er frisk. Håper på et mirakel!
Ønsker så veldig at jenta vår skal få et søsken