Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Alder: 33
Sivilstatus: samboer
Studie/jobb: Innkjøper
Familie: samboer,1 barn frafør og 2 hunder
Hobby: Strikke
Annet en vil dele;
Alder: 30 Sivilstatus: Sambuar Studie/jobb: Landbruksvikar Bosted: Skien Familie: Sambuar og to bikkjer Hobby: Bikkjer, vere ute i naturen, foto, oppussing, strikking, div. anna handarbeid Annet en vil dele; Håpar kvalmen kan gje seg, slik at eg får blitt med på å få unna oppussinga før nye poden melder sin ankomst
Alder: 36 år Sivilstatus: Forlovet Studie/jobb: Pedagogisk leder i barnehage bosted: Bergen Familie: Samboer og 1 hund Hobby: Fjellturer og turer i skogen, interiør, baking og matlaging, trening Annet du vil dele
Alder: 31
Sivilstatus: Gift
Studie/jobb: Butikksjef
Familie: Mann og 2 barn
Hobby: Foto, slappe av på sofaen med en god film men mesteparten av fritiden min går med til barna
Alder: 34 år Sivilstatus: gift Studie/jobb: Adjunkt - kontaktlærer Bosted: Trondheim Familie: mann, tre barn og hund Hobby: Sang, dans, følge opp barna, turer i skog og mark med hunden (og resten av familien når de gidder) Annet å dele: Vært en tøff prosess da vi ble uplanlagt gravid med nr 4. Redd for å ikke glede meg over lille. Håper det kommer
Alder: 34
Sivilstatus: gift
Studie/jobb: avdelingsleder økonomi
Familie: bor sammen med mann, min sønn, og annehver helg hans 3 barn
Hobby: musikk, mat, venner, gåturer, bøkee
Annet en vil dele; skulle gjerne hatt flere venninner i området
Alder: 36 Sivilstatus: Gift Studie/jobb: Jobber som spes.utd miljøterapeut innenfor barnevern Bosted: Tønsberg Familie: Mann og bebi i magen <3 Hobby: Kyst/fjellturer, styrke, løping, yoga, baking, cafeturer, bilder, sminke, klær og mote Annet en vil dele: Ønsker å bli kjent med flere mammer/vordende mammaer
Alder: 36 Sivilstatus: Samboer Familie: Forloveden min og jeg, og kommende nurk <3 Hobby: Gaming, kunst og musikk Annet en vil dele; Veldig spent og lykkelig. Jeg har sneket her siden januar.